English

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهار مطرح کرد:

تحول در ساختار، فضای فیزیکی و کیفیت خدمات حوزه سلامت شهرستان بهار

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهار با اشاره به تحول در ساختار، فضای فیزیکی و کیفیت خدمات حوزه سلامت شهرستان بهار از اقدامات و خدمات صورت گرفته در این شهرستان سخن گفت.

تحول در ساختار، فضای فیزیکی و کیفیت خدمات حوزه سلامت شهرستان بهار

به گزارش، خبرگزاری موج همدان،  محمد به نشان ،  مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهار با اشاره به ساختارهای بهداشتی و درمانی شهرستان   بهار گفت:  ساختارهای بهداشتی و درمانی شهرستان  شامل:  ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهار؛ ستاد مرکز بهداشت مشتمل بر 15 مرکز خدمات جامع سلامت ، 48 خانه بهداشت و 19 روستای قمر؛ بیمارستان جدید آیت اله بهاری (ره) 85 تختخوابی به انضمام کلینیک امید؛ یک پایگاه مرکزی فوریت های پزشکی و 3 پایگاه جاده ای لالجین، همه کسی و حسن قشلاق است.

به نشان با بیان اینکه پرسنل بخش سلامت شهرستان اعم ستاد شبکه و مرکز بهداشت،مراکز خدمات جامع سلامت و خانه های بهداشت ،بیمارستان آیت اله بهاری و فوریت های پزشکی شهرستان بیش از 450 نفر است که از شهرها تا دورترین روستاها درحال خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان هستند، عنوان کرد: پایگاه های سلامت در این شهرستان شامل 20 نفر مراقبین سلامت شهری بوده که حدود 29000 هزار نفر از جمعیت شهر بهار را تحت پوشش خدمات خود دارد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کلیه مسئولین و کارشناسان دخیل در حوزه عمرانی بخش سلامت شهرستان اظهار کرد: به مدد اجرای طرح تحول نظام سلامت و گشایش های مالی صورت گرفته از سوی دولت طی سال های اخیر پروژه های متعدد عمرانی در سطح شهرستان تعریف و اجرا شد که با همت و پیگیری جمعی مسئولین استانی و شهرستانی به ثمر رسیدند

وی با اشاره به حجم بالای ساخت وساز در طی سالیان اخیر در سطح شهرستان ابراز کرد: جهت ساخت و تجهیز بیمارستان جدید حدود 40 میلیارد تومان و جهت انجام سایر پروژه ها بیش از 15 میلیارد تومان در سطح شهرستان هزینه شده است که در حوزه عمران بهداشت و درمان شهرستان بهار بی نظیر و زیر بنای حرکتی عظیم در حوزه سلامت است.

  مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهار افزود: از پروژه های به ثمر رسیده در طی سالیان اخیر می توان به (مرکز خدمات جامع سلامت مهاجران،پایگاه فوریت لالجین،خانه بهداشت روستاهای مالک اشتر،خلیل کرد،حسام آباد،اختاچی،آبرومند،زاغه،رسول آباد، میهمله، پرلوک، آبرومند ،بی خطر سازی زباله های عفونی،توسعه بلوک زایمانی،کلینیک ویژه امید ،مراکز خدمات جامع سلامت پهنه بر،دستجرد،حسین آباد آشوری ،کارخانه قند،شهیدان وزیری بهار،لالجین و صالح آباد و انبار داروئی، هتلینگ بیمارستان سابق،تعمیرات کلی و بهسازی مراکز و خانه های بهداشت اشاره کرد.

به نشان گفت:پروژه بیمارستان جدید آیت اله  بهاری نیز در ایام دهه فجر سال گذشته با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح شد و مراکز خدمات جامع سلامت روستای سیمین و شهرک فرهنگیان بهار نیز در دست احداث هستند.

وی عنوان کرد: با به ثمر رسیدن پروژه های عمرانی ساختار و فضای فیزیکی حوزه سلامت شهرستان بهار متحول شد.

به نشان خبر داد: در دهه فجر سال جاری نیز دو عنوان پروژه مراکز جدیدالاحداث خدمات جامع سلامت شبانه روزی لالجین و صالح آباد نیز جمعا با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان به بهره برداری رسمی خواهند رسید.

همچنین واحد دیالیز بیمارستان آیت اله بهاری نیز با کمک و همت خیر محترم آقای محمدباقر حجت الاسلامی با اعتبار 350 میلیون تومان به بهره برداری رسید که  بیماران دیالیزی همشهری دیگر نیاز به مراجعه به سایر مراکز ندارند.

وی خاطرنشان کرد: در شهر بهار آزمایشگاه مرکزی و دندان پزشکی از مرکز شماره 3 به ساختمان جدید شهیدان وزیری منتقل شده است و خدمت رسانی واحدها به شهروندان و روستائیان محترم در این مکان انجام می شود.

جهت سکو بندی آزمایشگاه مرکزی بهار نیز در اسفند سال گذشته 150 میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود: در سطح شهرستان 6 واحد فعال دندان پزشکی در بهار،لالجین،صالح آباد،مهاجران،حسن قشلاق و آبرومند  مشغول خدمت رسانی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه