English

فرزاد قلندری:

طرح احداث سامانه حمل و نقل همگانی تراموا در اردبیل اجرا می‌شود

معاون هماهنگی عمرانی استاندار اردبیل گفت: در راستای کاهش میزان ترافیک‌های شهری طرح احداث سامانه حمل و نقل همگانی تراموا در اردبیل اجرا می‌شود.

طرح احداث سامانه حمل و نقل همگانی تراموا در اردبیل اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، فرزاد قلندری معاون هماهنگی عمرانی استاندار اردبیل بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی امکان احداث تراموا در اردبیل اظهار داشت: در راستای کاهش میزان ترافیک شهری طرح احداث سامانه حمل و نقل همگانی تراموا در اردبیل اجرا می‌شود.

وی از آغاز طرح مطالعاتی احداث تراموا در اردبیل خبر داد و افزود: در حال حاضر طرح مطالعاتی و کارشناسی احداث تراموا در اردبیل آغاز شده است که باید تا ۲۰ روز آینده به همت کارشناسان و متخصصان و با محوریت سازمان نظام مهندسی، شهرداری و شورای شهر به اتمام برسد.

قلندری اجرای این طرح را در جذابیت گردشگری شهر موثر دانست و تصریح کرد: در مجموع طرح احداث تراموا در سطح شهرستان اردبیل علاوه‌بر کاهش میزان ترافیک در افزایش جذابیت گردشگری نیز موثر خواهد بود که باید در اجرای آن اهتمام لازم را داشته باشیم.

معاون هماهنگی عمرانی استاندار اردبیل با تاکید بر اجرای چنین طرح‌هایی در سایر مناطق استان بیان کرد: همچنین طرح جامع منظر راه‌های مواصلاتی استان اردبیل نیز توسط گروه‌های مهندسی مربوطه در دست بررسی قرار دارد و هماهنگی‌های لازم در اسرع وقت انجام می‌شود.

وی در ادامه اظهار کرد: همچنین باید به منظور افزایش میزان ایمنی، حل مشکلات و معصلات ترافیکی و افزایشی زیبایی بصری جاده‌های باید اقدامات مطالعاتی طرح جامع منظر راه‌های مواصلاتی استان اردبیل نیز عملیاتی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه