English

سید غنی نظری:

اعتبارات استانی جوابگوی طرح‌های نیمه کاره نیست

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: در استان اردبیل نیز اعتبارات استانی جوابگوی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی نیمه کاره نیست بنابراین با همت نمایندگان در مجلس یازدهم با اصلاح قانون بودجه سالانه می‌توان گام‌های اساسی برداشت.

اعتبارات استانی جوابگوی طرح‌های نیمه کاره نیست

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سید غنی نظری نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خلخال اظهار داشت: امسال تاکنون ۵۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهرستان خلخال اختصاص یافته است.

وی گازرسانی به مناطق مختلف شهرستان‌های خلخال و کوثر را ضروری دانست و افزود: با توجه به اینکه منطقه خلخال جزو مناطق سردسیری محسوب می‌شود باید در روند عملیات اجرایی پروژه‌های گازرسانی تسریع شود.

نظری با بیان اینکه برخی از دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌های خلخال و کوثر عملکرد ضعیفی دارند تصریح کرد: برخی از ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌های خلخال و کوثر به دلیل ارتباط ضعیف با مرکز استان عملکرد ضعیفی دارند و در ادامه راه نیز ثمری نخواهند داشت.

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در خصوص بودجه سالانه کشور بیان کرد: بودجه سا‌لانه ۹۹ کشور به صحن علنی مجلس وارد نشده است و فقط در کمسیون تلفیق مطرح شده است که باید برای اصلاح قانون بودجه امسال تلاش جدی‌تر انجام دهیم.

وی در ادامه اظهار کرد: در استان اردبیل نیز اعتبارات استانی جوابگوی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی نیمه کاره نیست بنابراین با همت نمایندگان در مجلس یازدهم با اصلاح قانون بودجه سالانه می‌توان گام‌های اساسی برداشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه