English

استاندار مازندران:

گازرسانی، اشتغال‌زایی و توسعه را به همراه دارد

استاندار مازندران گفت: گازرسانی، اشتغال‌زایی و توسعه را به همراه دارد و مهم است که پس از گازرسانی، آبادانی و رشد و شکوفایی کشور را نیز ببینیم.

گازرسانی، اشتغال‌زایی و توسعه را به همراه دارد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، احمد حسین زادگان در آیین افتتاح پروژه گازرسانی به شهر آلاشت مازندران اظهار داشت: شاید طرح گازرسانی به آلاشت به سبب ارتفاع زیاد توجیه اقتصادی نداشت، اما نوع نگاه انقلاب و نظام ارائه خدمات به همه مردم است.

وی ادامه داد : بخشی از بار اصلی منابع مالی کشور بر دوش وزیر نفت است که او از شخصیت‌های برجسته ملی است ، زیرا باعث شد که در شرایط سخت تحریم هیچ کدام از پروژه‌ها متوقف نشوند.

حسین زادگان گفت: : ایران قابل تحریم نیست اما آقای زنگنه به خاطر بی‌مهری‌هایی که به او می‌شود به تنهایی جور این اقتصاد تحریمی را می‌کشد و پروژه‌های عمرانی را بدون توقف رو به جلو می‌برد.

استاندار مازندران بیان داشت : گازرسانی سبب توسعه زیرساخت‌ها و مهاجرت معکوس روستاییان از شهرها به روستاها می‌شود که نکته بسیار مهمی است.

وی با اذعان بر اینکه آمدن گاز تنها به معنای گرما نیست، افزود: مهم این است که پس از آن توسعه، رشد اقتصادی و آبادانی هم بیاید و مردم هم بدانند که دولت کار در مناطق را انجام داده و مردم نیز از ظرفیت‌ها استفاده کنند.

استاندار مازندران گفت: خود اتکایی هدف اصلی نظام است و نگاه به مناطق در حال توسعه و کمتر برخوردار در کشور مورد تاکید دولت تدبیر و امید است و باید از ظرفیت های مختلف کشاورزی و گردشگری استان بهره ببریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه