English

استاندار مازندران خبر داد:

استفاده عموم مردم از فضای گردشگری کاخ تاریخی صفی آباد بهشهر

استاندار مازندران گفت: با مساعدت وزیر اطلاعات ، زمینه های لازم جهت استفاده عموم مردم از فضای گردشگری کاخ تاریخی صفی آباد بهشهر فراهم می شود.

استفاده عموم مردم از فضای گردشگری کاخ تاریخی صفی آباد بهشهر

به گزارش خبرگزاری موج مازندران و به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران احمد حسین زادگان اظهار داشت: در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات در خصوص تمهید زمینه های لازم جهت استفاده عموم مردم از فضای گردشگری کاخ تاریخی صفی آباد بهشهر مذاکره شد.

وی بیان داشت: وزیر اطلاعات ضمن مساعدت ، با اعزام نمایندگان ویژه وزارت اطلاعات ، راهکارهای عملی جهت استفاده عموم از فضای گردشگری کاخ تاریخی صفی آباد بهشهر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

استاندار مازندران بر ضرورت تقویت امید و نشاط اجتماعی در جامعه تاکید کرد و گفت : کاخ تاریخی صفی آباد بهشهر یکی از فرصت های کم بدیل گردشگری برای تحقق این مهم است.

گفتنی است عمارت صفی آباد که در سال ۱۰۱۰ هجری قمری در دوره صفوی ساخته شده ، در جنوب غرب شهرستان بهشهر و در بالای ارتفاعات منتهی به دشت قرار دارد. این اثر در تاریخ ۱۵ دی ۱۳۱۰ با شماره ثبت ۵۸ بعنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است و فضایی بسیار فرحبخش برای گردشگری است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی