English

استاندار مازندران خبر داد:

برگزاری اجلاس اتاق های بازرگانی حاشیه دریای خزر در ساری

استاندار مازندران از برگزاری اجلاس روسای اتاق های بازرگانی کشورهای حاشیه دریای خزر در شهرستان ساری خبر داد و گفت: 15 کشور در این همایش شرکت می کنند.

برگزاری اجلاس اتاق های بازرگانی حاشیه دریای خزر در ساری

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، احمد حسین زادگان اظهار داشت: همزمان با این اجلاسیه نمایشگاه توانمندی صادراتی و نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری مازندران  به منظور جلب نظر سرمایه گذاران داخلی و خارجی برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این اجلاسیه 220 فرصت سرمایه گذاری در استان مازندران در بخش های مختلف ارایه می شود تا بتوانیم سرمایه گذار داخلی و خارجی جذب کنیم.

استاندار مازندران تاکید کرد: برگزاری این اجلاسیه بهترین فرصت برای تبادل اقتصادی با کشورهای حاشیه دریای خزر است و مازندران باید از این اجلاسیه بهترین بهره را ببرد.

حسین زادگان بیان داشت: 123 غرفه در نمایشگاه حاشیه این اجلاسیه برای معرفی پتانسیل ها و استعدادهای مازندران در نظر گرفته شده است که در حوزه صنعت،کشاورزی و گردشگری می باشد.

وی تصریح کرد:  استان مازندران با داشتن چندین بندر فعالی و ظرفیت های فوق العاده گردشگری و کشاورزی متاسفانه در نتوانست آن طور که شایسته است در اقتصاد گام بردارد که امیدواریم در این همایش بتوانیم مراودات خوبی را با 15 کشور حاضر در اجلاسیه برقرار کنیم.

وی گفت: ظرفیت های خوبی برای تجارت با کشورهای حاشیه دریای خزر وجود دارد که متاسفانه تاکنون نتوانستیم از آن استفاده ببریم که امیدواریم این طلسم شکسته و استان مازندران بتواند در این بخش موفق باشد.

حسین زادگان با بیان اینکه مازندران ظرفیت‌های لازم را برای رشد و توسعه اقتصادی بیشتر را دارد گفت: باید موانع فراروی آسیب شناسی و برای کاهش آن اقدام شود.

وی گفتگوهای چهره به چهره در دو جانبه در حاشیه همایش را از جمله برنامه‌های دیپلماسی اقتصادی برای توسعه مناسبات برشمرد و گفت: تجار و بازرگانان سربازان حوزه دیپلماسی اقتصادی هستند.

استاندار مازندران در بخشی از سخنانش به هلدینگ بزرگ سرمایه گذاری در استان اشاره و اضافه کرد: مازندران از داشتن حامی و اسپانسر بزرگ محروم است و با ایجاد هلدینگ اقتصادی می توان در حوزه های مختلف سرمایه گذاری و برنامه ریزی کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه