English

استاندار مازندران خبر داد:

ورود روزانه ۱۴۵هزار خودرو به غرب مازندران

استاندار مازندران گفت : روزی 145هزار خودرو به غرب استان وارد می شود و شاهد گردشگری انبوه در منطقه هستیم و ورود 3میلیون مسافر در عرض دو روز ، منطقه را با مشکل مواجه می کند.

ورود روزانه 145هزار خودرو به غرب مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، احمد حسین زادگان در همایش شهری و روستایی استان مازندران که با حضور وزیر کشور و مدیران استان در سالن آمفی تئاتر هتل رامسر برگزار شد با بیان اینکه این جلسه به خواست وزیر کشور بوده تا رویکردها به یکدیگر نزدیک شود و برخی ساختارها با همفکری اصلاح شود گفت : معاون وزیر کشور قصد داشت هوایی به منطقه بیاید که پروازشان کنسل شد و ما از این کنسلی پرواز خوشحال شدیم تا مسئولان کشور بدانند کنسل شدن دائمی فرودگاه های مازندران یکی از مشکلات حمل و نقل مازندران است.

وی افزود : ما همه امکانات را در مازندران داریم و باید از همه ظرفیت ها درست بهره برد و همه باید متوجه شوند که مازندران فقط برای مردم مازندران نیست بلکه برای سراسر کشور است

حسین زادگان گفت : مشکل پسماند اعتبار دولتی نمیخواهیم فقط بازگشت سرمایه را به استان داشته باشیم که این مهم میتواند معضل زباله را در مازندران با حضور سرمایه گذاران حل کند

استاندار مازندران گفت : روزی 145هزار خودرو به غرب استان وارد می شود و شاهد گردشگری انبوه در منطقه هستیم و ورود 3میلیون مسافر در عرض دو روز ، منطقه را با مشکل مواجه می کند.

وی افزود : پایان آزاد راه تهران شمال به عنوان کریدور جنوب به شمال افتخار است اما باید کریدور شرق به غرب نیز اجرا شود که این مهم باید با حفظ محیط زیست در دریا ایجاد شود

این مسئول با بیان اینکه ما میتوانیم خودمان با دست خودمان با توجه به ظرفیت ها ، نه تنها استان بلکه بخشی از کشور را اداره کنیم گفت : نیاز به حمایت ملی برای ایجاد بستر ها جهت تحقق این مهم نیاز داریم.

حسین زادگان گفت : وزیر کشور برای این جلسه به حضور شهرداران و دهیاران تاکید داشتند چرا که معتقدند روستا و شهر نخستین مرکز برای توسعه هستند.

وی در پایان گفت : برای مطالعات آزاد راه شرق و غرب استان و رفع مشکل پسماند نیاز به کمک کشوری نیاز داریم و بقیه موارد را خودمان در استان حل میکنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
نویسنده:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه