English

استاندار مازندران تاکید کرد:

ضرورت افزایش تعاملات اقتصادی بین کشورهای حاشیه دریای خزر

استاندار مازندران بر ضرورت اقزایش تعاملات اقتصادی بین کشورهای حاشیه دریای خزر تاکید کرد و گفت: این اجلاسیه باید به دنبال تحقق این موضوع باشد.

ضرورت افزایش تعاملات اقتصادی بین کشورهای حاشیه دریای خزر

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، احمد حسین زادگان در هجدهمین اجلاسیه رؤسای اتاق‌های بازرگانی کشورهای حاشیه خزر اظهار داشت:  استان مازندران با توجه به پتانسیل هایی که در حوزه کشاورزی،صنعت ،بنادر،فرودگاه و گردشگری دارد می تواند بهترین تعامل اقتصادی و تجاری با کشورهای حاشیه دریای خزر ایجاد کند.

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاههای توانمندیها در حوزه های مختلف، برگزاری همایش های مشترک در بخش های گوناگون می تواند بر همکاری های خوب و سازنده کشورهای حاشیه دریای خزر کمک کند.

استاندار مازندران گفت: علیرغم همه ظرفیت ها و نیاز کشورهای حاشیه دریای خزر به همدیگر متاسفانه حجم مبادلات تجاری میان آنها را    ضی کننده نیست و این موضوع باید مورد کارشناسی قرار گرفته و برنامه ریزی اصولی برای آن انجام شود.

وی گفت: با توجه به ظرفیت‌هایی که جمهوری اسلامی ایران بویژه استان مازندران در حوزه‌های مختلف صنایع، کشاورزی، خدمات، صنایع تبدیلی و غیره دارد و از سوی دیگر نیاز کشورهای حوزه خزر که در منطقه تأمین می‌شود، باید به فکر و دنبال افزایش تعاملات بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه