English

سجاد انوشیروانی:

قشر جوان در پیشبرد اهداف جامعه در خط مقدم هستند/سازمان‌های مردم نهاد در جامعه یک نیاز است

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: فعالیت جوانان در مباحث اقتصادی، اشتغال، کارآفرینی و ... بسیار حائز اهمیت بوده و جامعه به انرژی و فکر جوانان نیازمند است چرا که قشر جوان در پیشبرد اهداف جامعه در خط مقدم هستند.

قشر جوان در پیشبرد اهداف جامعه در خط مقدم هستند/سازمان‌های مردم نهاد در جامعه یک نیاز است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: فعالیت جوانان در مباحث اقتصادی، اشتغال، کارآفرینی و ... بسیار حائز اهمیت بوده و جامعه به انرژی و فکر جوانان نیازمند است چرا که قشر جوان در پیشبرد اهداف جامعه در خط مقدم هستند.

وی افزود: وجود سازمان‌های مردم نهاد در جامعه یک نیاز است چرا که همیشه با تمام توان روی کار آمده و بسیار موفق عمل کرده‌اند و به همین دلیل تلاش می‌کنیم سازمان‌های مردم نهاد را در تمامی شهرستان‌های استان اردبیل فعال کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بیان کرد: همه ما در قبال جوانان مسؤولیت‌های اساسی داریم چراکه جوانان موتور محرکه جامعه هستند و باید در راستای حل مشکلات جوانان گام‌های اساسی برداشته شود.

اوافزود: بحث جوانان در برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل تدوین شده و برای حل مشکلات جوانان در تمامی حوزه‌ها اقدامات اساسی انجام خواهد گرفت و جوانان نیز ایده‌های خود را مطرح و برای عملیاتی شدن این ایده‌ها تلاش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه