English

مجتبی لاله؛

غرفه های فرهنگی با هدف ارایه خدمات به عزاداران برپا می شود

مدیر ارتباطات شهرداری اردبیل گفت: همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی غرفه های متعدد فرهنگی و سلامت در اردبیل برپا می شود.

غرفه های فرهنگی با هدف ارایه خدمات به عزاداران برپا می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، مجتبی لاله مدیر ارتباطات شهرداری اردبیل گفت: در کنار اجرای پنجمین دوره پویش مردمی پاکبانان محرم، غرفه های متعدد فرهنگی و سلامت با هدف فرهنگسازی و ارایه خدمات به عزاداران حسینی در شهر  برپا می شود.

وی با بیان اینکه این غرفه ها با همکاری و مشارکت سازمانهای مردم نهاد برپا خواهد شد، گفت: غرفه نذر کتاب توسط انجمن مهر امید با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و غرفه سفیران مهربانی توسط سازمان انجمن افق باهدف  فرهنگسازی برای کاهش خشونت در مسیر عزاداران حسینی برپا خواهد شد.

 مدیر ارتباطات شهرداری اردبیل ادامه داد: همچنین غرفه کودکان توسط انجمن سرای مهر امید باهدف تببین واقعه عاشورا در قالب نقاشی به کودکان  و غرفه سلامت نیز باهدف مشاوره توسط  انجمن تسنیم از دیگر غرفه های فرهنگی است که توسط شهرداری اردبیل و با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد در شهر برپا خواهد شد.

لاله همچنین بابیان اینکه  تلاش میکنیم  طرح پاکبان محرم در پنجمین سال اجرای خود متفاوت تر از سالهای قبل اجرا شود، گفت: جشن نیکوکاری بمناسبت فرا رسیدن مهر ماه با مشارکت شهرداری و کمیته امداد خمینی(ره) توسط پاکبانان برگزار خواهد شد.

وی همچنین در خصوص طرح پاکبانان محرم گفت: پاکبانان سفیران فرهنگی در شهر هستند و هرپاکبان به عنوان یک سفیر فرهنگی است و هدف از اجرای این طرح در پنجمین سال متوالی نه نظافت شهری بلکه صرفا فرهنگسازی توسط پاکبانان محرم است.

مدیر ارتباطات شهرداری اردبیل ضمن تقدیر از استقبال خودجوش جوانان برای ثبت نام در این طرح گفت: در دو روز اول ثبت نام بیش از ۲۰۰ نفر از پاکبانان برای شرکت در این طرح عضو شده اند.

وی گفت: علاقمندان جهت ثبت نام در طرح پویش مردمی پاکبانان محرم میتوانند به غرفه پاکبانان محرم واقع در پیاده راه اسفریس(عالی قاپو) و یا ساختمان مرکزی شهرداری اردبیل  دفتر روابط عمومی مراجعه کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی