English

علیرضا غریبی خبر داد:

افتتاح هفتمین سالن و مجموعه ورزشی محلات در اردبیل

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل از افتتاح هفتمین سالن و مجموعه ورزشی محلات در سطح شهرستان اردبیل خبر داد.

افتتاح هفتمین سالن و مجموعه ورزشی محلات در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علیرضا غریبی رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل اظهار داشت: شورا و شهرداری در سال‌های اخیر به شکل تاثیرگذار در توسعه و گسترش ورزش محلات ورد پیدا کرده و همچنان احداث این مجموعه‌های ورزشی در محلات مختلف شهر ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: این هفتمین سالن و مجموعه ورزشی محلات بود که در سال‌های اخیر با تلاش و پیگیری شهرداری اردبیل افتتاح شد و احداث سه مجموعه دیگر نیز در دستور کار شورا و شهرداری است که در این زمینه سعی بر این است تا از ظرفیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی استفاده شود.

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل بیان کرد: با عقد قرارداد، سرمایه‌گذار موظف شده تا در قبال افزایش مدت بهره‌برداری از این تاسیسات در ارائه خدمات به نوجوانان و جوانان در استفاده از این سالن‌ها تخفیف ارائه کند تا امکان تامین هزینه‌ها از سوی خانواده‌ها فراهم آید.

غریبی افزود: با تدارک این زیرساخت‌هاست که در مناطق مختلف شهر می‌توانیم به شناسایی و رشد و تعالی استعدادهای ورزشی در رشته‌های مختلف امیدوار باشیم  که علی دایی‌ها و انوشیروانی‌ها از همین زمین‌های خاکی محلات برخاسته‌ و توانستند در بالاترین سطح ورزش ملی و حتی جهانی درخشش داشته باشند.

وی شورا و شهرداری را حامی جدی ورزش، ارتقای تندرستی در جامعه و همچنین فعالیت‌های فرهنگی و هنری اعلام کرد و گفت: آنچه که به صورت مبرهن از جهت‌گیری‌های شورا و شهرداری برمی‌آید تقدم فعالیت‌های فرهنگی بر اقدامات عمرانی و خدماتی است که ضرورت این امر در این شرایط حساس بیش از گذشته احساس می‌شود.

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل با اشاره به تاکیدات نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل به تدارک محیط‌های ورزشی سالم همراه با امنیت کامل تصریح کرد: این رویکرد می‌تواند دغدغه خانواده‌ها را کاهش داده و آنها امیدوار باشند تا فرزندانشان در بهترین فضا و شرایط رشد پیدا کرده و تعالی می‌یابند.

غریبی در پایان گفت: امیدواریم شورا و شهرداری همچنان در اجرای چنین پروژه‌هایی از ظرفیت بی‌نظیر بخش خصوصی و همراهی سایر دستگاه‌ها استفاده کند تا در مناطق مختلف شهر شاهد افزایش سلامت روحی، روانی و جسمی مردم و کاهش آسیب‌ها و دغدغه‌های اجتماعی باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه