English

عضو شورای شهر اردبیل:

برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر اردبیل قانونی نیست

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل گفت: انتخابات برگزار شده هیئت رئیسه شورای اسلامی در شهرستان اردبیل غیرقانونی می‌باشد چراکه در هیچ کدام از جلسه‌های رسمی شورای اسلامی اردبیل مطرح نشده و به تصویب نرسیده است.

برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر اردبیل قانونی نیست

حسین افسانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اردبیل، در خصوص عدم حضور خود در انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی اردبیل اظهار داشت : انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی اردبیل باید ۱۴ مرداد ماه برگزار می‌شد که نمی‌توانیم این زمان مشخص شده را عقب‌تر بیندازیم اما می‌توانستیم آن را با تصویب اکثریت شورا در جلسه رسمی و در صحن علنی شورای اسلامی جلوتر بکشیم.

وی با بیان اینکه رئیس شورای اسلامی می تواند انتخابات زودرس هیئت رئیسه شورای اسلامی را طرح در جلسه رسمی به تصویب برساند افزود: انتخابات برگزار شده هیئت رئیسه شورای اسلامی در شهرستان اردبیل غیرقانونی می‌باشد چرا که در هیچ کدام از جلسه‌های رسمی شورای اسلامی اردبیل مطرح نشده و به تصویب نرسیده است.

افسانه دلیل انتخابات زودرس هیئت رئیسه شورای اسلامی اردبیل را سفر حج  جواد انصاری عنوان کردو گفت: شورای شهر اردبیل متشکل از ۱۱ نفر است بنابراین با عدم حضور یک نفر نیز می‌توان انتخابات قانونی هیئت رئیسه شورای اسلامی را در زمان مقرر و تصویب شده آن برگزار کرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل با اشاره به قانون برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی بیان کرد: فردی که در انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی نمی‌تواند بنا به دلایلی حضور پیدا کند ولی می‌تواند کاندیدای انتخابات باشد اما خود فرد به دلیل عدم حضور در انتخابات نمی تواند به خودش رای دهد ولی سایرین می‌توانند به آن رای دهند.

وی در خصوص عدم حضور خود در انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی اردبیل نیز اظهار کرد: بنده به دلیل غیر قانونی بودن انتخابات در آن حضور نیافتم هم اکنون نیز آماده شرکت و حضور در انتخابات یک رئیس شورای اسلامی در ۱۴ مرداد ماه به عنوان کاندیدا برای کسب کرسی نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان اردبیل هستم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی