English

سخنگوی شورای شهر اردبیل:

فرهنگسرای بانوان در اردبیل احداث می شود

سخنگوی شورای شهر اردبیل از احداث فرهنگسرای بانوان در سال آینده خبرداد.

فرهنگسرای بانوان در اردبیل احداث می شود

زهرا قدیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اردبیل، با اشاره به هماهنگی های لازم با استاندار اردبیل در زمینه احداث فرهنگسرای بانوان در اردبیل گفت: بر اساس رایزنی های انجام گرفته با استاندار اردبیل در تلاش هستیم با اختصاص زمین مناسب و تامین منابع مالی، فرهنگسرای مختص بانوان در اردبیل احداث شود.

زهرا قدیمی با عنوان اینکه تلاش می کنیم این مجتمع فرهنگی در یکی از مناطق حاشیه شهر اردبیل احداث شود افزود:مکان یابی احداث فرهنگسرا تا پایان سال 97 در جلسات شورا مطرح خواهد شد و قطعا یکی از مناطق حاشیه شهر اردبیل در اولین انتخاب ما قرار دارد.

وی ضمن قدردانی از توجه ویژه استاندار اردبیل به احداث مجموعه ای فرهنگی برای بانوان تاکید کرد: بعد از مکان یابی و شروع پروژه، استاندار قول مساعد داده است که در زمینه احداث و تکمیل آن همکاری نماید و انتظار داریم یک مجموعه کامل با تمام شرایط  و امکانات برای بانوان شهر ایجاد شود.

سخنگوی شورای شهر اردبیل با اظهارامیدواری به اینکه کلنگ زنی فرهنگسرای بانوان بعد از عید انجام شود تصریح کرد: تمام سعی و تلاش اعضای شورای شهر اردبیل این است که حداقل فاز اول این پروژه تا اواخر سال 98 افتتاح و به بهره برداری برسد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه