English

رئیس شورای شهر اردبیل عنوان کرد؛

برگزاری تورنمنت ورزشی به مناسبت ۵۰ سالگی علی دایی/لایحه اهدای ملک به قهرمانان ورزشی در درست بررسی است

رئیس شورای شهر اردبیل با اشاره به برگزاری تورنمنت علی دایی به مناسبت 50 سالگی این اسطوره ملی در اردبیل گفت :سال گذشته طی مصاحبه ای که با رسانه ها در ساختمان هیئت فوتبال انجام شد اعلام گردید که همزمان با جشن 50 سالگی علی دایی تورنمنتی چهار جانبه به این مناسبت در اردبیل برگزار شود.

برگزاری تورنمنت ورزشی به مناسبت 50 سالگی علی دایی/لایحه اهدای ملک به قهرمانان ورزشی در درست بررسی است
علی رضا پوستی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج اردبیل، با اشاره به برگزاری تورنمنت چهارجانبه علی دایی به مناسبت 50 سالگی این اسطوره در اردبیل گفت :سال گذشته طی مصاحبه ای که با رسانه ها در ساختمان هیئت فوتبال اردبیل انجام شد اعلام گردید که همزمان با جشن 50 سالگی علی دایی تورنمنتی به این مناسبت در اردبیل برگزار شود. که همچنان به قوت خود باقی است و قطعا برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور علی دایی در اردبیل و ساختمان عمارت شهرداری در روزهای اخیر تصریح کرد: خوشبختانه افتخار میزبانی از علی دایی نصیب شورای شهر و شهرداری اردبیل شد و در همین فرصت جهت برگزاری تورنمنت فوتبال مشورت های لازم را با وی انجام دادیم . نظر آقای دایی بر این شد که تورنمنت موکول به سال آینده شود .

رئیس شورای شهر اردبیل اهتمام شورای شهر برای تشویق جوانان به ورزش را یادآور شد و گفت : در همین راستا برای ترویج و فرهنگ سازی، شورای شهر اردبیل در نظر دارد نامگذاری برخی معابر را به قهرمانان ورزشی اختصاص داده و سردیس ها و تندیس های این عزیزان را در میادین شهر نصب کند.

پوستی از اجرای تصویر برجسته علی دایی در مسیر پیاده راه ارتش خبر داد و تاکید کرد: فرآیند ساخت و آماده سازی نقش برجسته علی دایی انجام پذیرفته و بزودی رونمایی خواهد شد . همچنین سردیس علی دایی جهت ساخت سفارش داده شده در حال آماده سازی است که بعد از پایان در عمارت شهرداری در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. همچنین سردیس کریم انصاری فرد نیز به همین منوال آماده شده و در عمارت شهرداری تعبیه خواهد شد.

لایحه اهدای ملک به قهرمانان ورزشی در دست بررسی است

رئیس شورای شهر اردبیل به توجه شورای شهر به سایر قهرمانان رشته های ورزشی اشاره کرد و گفت:لایحه اهدای ملک چند تن از قهرمانانی که مقام های آسیایی و جهانی و در صورت تصویب نهایی این هدیه به پاس افتخارآفرینی این عزیزان برای اردبیل به آنها تقدیم خواهد شد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه