English

بیان احساس دانش آموزان کردستانی نسبت به مدافعان سلامت

رییس اداره سلامت و تندرستی آموزش وپرورش کردستان از حضور 10 هزار نفر از دانش آموزان کردستانی در اپلیکیشن سفیران سلامت وبیان احساس خود نسبت به مدافعان سلامت خبر داد.

بیان احساس دانش آموزان کردستانی نسبت به مدافعان سلامت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، نادر منصوری ظهر امروزبا بیان این خبر در نشست با رسانه های کردستان ضمن تبریک آغاز هفته سلامت که از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه ادامه دارد، اظهار داشت: همزمان با شیوع بیماری ویروس کرونا و با هدف کمک به در خانه ماندن دانش‌آموزان و خانواده‌ها و به منظور حفظ سلامت جسمی و روانی، کمپین سفیران سلامت با شعار «در خانه ماندن»، «نه به سفر و نه به دید و بازدید» راه‌اندازی شد.

رییس اداره سلامت و تندرستی آموزش وپرورش کردستان افزود: کمپین سفیران سلامت به صورت ویژه در استان کردستان مورد حمایت دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان قرار گرفت و معلمان، دانش‌آموزان و اولیا با نصب اپلیکیشن سفیران سلامت، آثار هنری زیبایی اعم از نقاشی، کلیپ، دلنوشته، کاردستی، روزنامه دیواری و ... را بر روی اپلیکیشن بارگذاری کرده و پس از تایید مدیر برنامه کشوری برای همگان قابل رویت بود.

وی  اضافه کرد: پس از جمع بندی آثار بارگذاری شده بر روی این اپلیکیشن تاکنون بالغ بر 10 هزار اثر هنری از طریق فضای مجازی در این کمپین بارگذاری و ارائه شده است.

منصوری تصریح کرد: تعدادی از این آثار به عنوان برگزیده کشوری و استانی انتخاب و در هفته سلامت مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی اضافه کرد: از این آثار حدود 6 هزار و 500 اثر نقاشی، دو هزار و 500 اثر به صورت کلیپ، بیش از یک‌هزار در قالب کاردستی و روزنامه دیواری و بیش از یک‌هزار دلنوشته دانش‌آموزان با محوریت در خانه ماندن و اخیر نیز با رویکرد حمایت از کادر بهداشت و درمان (مدافعان سلامت)، خلق و به معرض نمایش در آمده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه