English

متقاضیان سیم کارت همراه اول به شیوه آنلاین درخواست خود را ثبت نمایند

مدیر مخابرات منطقه کردستان از شهروندان خواست در راستای حفظ فاصله اجتماعی از طریق آنلاین وسایت mci.ir درخواست خود را ثبت نمایند.

متقاضیان سیم کارت همراه اول به شیوه آنلاین درخواست خود را ثبت نمایند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آزاد حکمت پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در سنندج با اشاره به اینکه برای ارسال پیامک برای دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی باید سیم‌کارتی به نام سرپرست خانواده وجود داشته باشد، اظهار کرد: متقاضیان برای ثبت نام آنلاینِ سیم کارت همراه اول می‌توانند به نشانی mci.ir (سایت همراه اول) مراجعه کنند.

وی با اعلام این مطلب که به لحاظ رعایت ِپروتکل‌های بهداشتی برای قطع انتقال زنجیره ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر آن در سطح جامعه، تدابیری برای خرید آنلاین سیم کارت‌های همراه اول اندیشیده شده است، خاطر نشان کرد: متقاضیان با ورود به سایت mci.ir و ثبت مشخصات فردی خود در فروشگاه آنلاین این سایت به مرحله‌های بعدی ثبت نام راهنمایی خواهند شد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اضافه کرد: پس از اتمام مراحل ثبت نام، سیم کارت همراه اول از طریق پست به صورت رایگان برای آنها ارسال خواهد شد.  

حکمت عنوان کرد: مخابرات منطقه کردستان همچون همیشه در راستای مسؤولیت اجتماعی و حمایت از شهروندان ساده‌ترین و امن‌ترین روش‌های دریافت خدمات و محصولات را برای مشتریان فراهم کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه