English

رئیس اداره امور مشتریان ارتباطات سیار خبر داد

سیم کارت انارستان سیم کارتی رایگان برای کودکان و نوجوانان

رئیس اداره امور مشتریان ارتباطات سیار گفت: سیم‌کارت انارستان، سیم‌کارتی اعتباری و رایگان است که برای مجموعه کودکان و نوجوانان طراحی شده است.

سیم کارت انارستان سیم کارتی رایگان برای کودکان و نوجوانان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، بهنام میرزا با حضور در برنامه رادیویی چتر ارتباط بیان داشت: سیم‌کارت انارستان، سیم‌کارتی اعتباری و رایگان است که برای مجموعه کودکان و نوجوانان (سنین ۶ تا ۱۸ سال) ایرانی و در راستای پاسخ به نیازها و خواسته‌های آنها طراحی شده است.

وی ادامه داد: سیم کارت های انارستان به نوعی در گروه سیم کارت های اعتباری و با قابلیت های مشابه با آن قرار می گیرد.

رئیس اداره امور مشتریان ارتباطات سیار اظهار داشت: سیم کارت انارستان بدون پرداخت هزینه می باشد . والدین مشمول طرح دریافت سیم کارت انارستان می توانند با در دست داشتن اصل کارت ملی خود و فرزند متقاضی ( بین 6 تا 18 سال ) به یکی از دفاتر خدمات ارتباطی در سطح استان مراجعه نمایند.

وی توضیح داد: درفضای امروز و در جامعه کنونی کشور استفاده از تلفن همراه و به نوعی شبکه ها و فضای مجازی بسیار فراگیر شده است لذا حضور دراین فضا یکی از دغدغه های مهم برای خانواده های ایرانی محسوب می شود .بر همین اساس مخابرات منطقه اصفهان نگاه خاص تر به این قشر از جامعه ( کودکان و نوجوانان ) داشته و با طراحی و برنامه ریزی دقیق تر ، شرایط مناسبت تری را برای استفاده از تلفن همراه فراهم ساخته است.

رئیس اداره امور مشتریان ارتباطات سیار استفاده از اپلیکیشن ها و نرم افزارهای کاربردی مانند ( مشاوره تحصیلی ، کتابخانه دیجیتال ، فروشگاههای برای محتوای درسی وآزمون های آنلاین و ... )را از مهمترین ویژگی سیم کارت انارستان عنوان کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    برای دریافت سیم کارت دانش اموزان دفاتر خدماتی بیش ازحد شلوغ است وسلامت افراددرخطراست خواهشن سیم کارتهای دانش اموزان هرمنطقه رابه مدارس همان منطقه بدهید که این قدروالدین برای یک سم کارت یک روزدرصف که فاصله هم رعایت نمیشودمعطل نشوندباتشکر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه