English

هویت افراد در سامانه سجام کاملا محرمانه است

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد گفت: هویت افراد در سامانه سامانه جامع ارتباط مردمی قوه قضاییه، سجام کاملا محرمانه است.

هویت افراد در سامانه سجام کاملا محرمانه است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدحسین رحیمی زاده معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد گفت: شهروندان از طریق سامانه جامع ارتباط مردمی قوه قضاییه(سجام)، می توانند هرگونه تخلف و جرمی را که باعث شیوع بیماری کرونا می شود از طریق آدرس sajam.scpd.ir ثبت و جهت بررسی و رسیدگی متولیان امر، گزارش کنند.

او افزود: گرانفروشی، احتکار و تخلف در توزیع اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم، تهیه یا توزیع اقلام بهداشتی تقلبی و غیرمجاز و هرگونه تهدید علیه بهداشت عمومی از مواردی است که شهروندان می توانند گزارش نمایند تا توسط مراجع قانونی رسیدگی شود.

این مقام قضایی بیان کرد: برای رسیدگی دقیق و به هنگام، ضروری است آدرس دقیق محل وقوع تخلف، شامل استان، شهرستان، منطقه یا محله، خیابان، کوچه، پلاک، طبقه و هر مشخصه دیگری که موجب دستیابی سریع به محل مورد نظر می شود در ابتدای گزارش درج شود و همچنین موضوع گزارش نیز به صورت موردی و دقیق ذکر شده باشد و از ارسال گزارش به صورت مبهم یا کلی اجتناب شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد با اعلام این مطلب که در این سامانه، هویت شهروندان، اعضای سامانه سجام، دیده بانان پیشگیری و دست اندرکاران پیگیری گزارش ها کاملا محرمانه است، تصریح کرد: همه آحاد جامعه باید با مسئولیت پذیری و مشارکت اجتماعی مسئولین امر را در مدیریت و غلبه بر ویروس کرونا یاری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    هیچ درامدی ندارم متاهل دارای فرزندکوچک کمرم دومهره شکسته عمل جراعی شده هیچ حقوقی ندارم. چرا یارانه کرنا ندادن به من تودنیاکسی ازمن فقیرترهس دیگه

  • جک

    سلام خسته نباشید درخواست دارم گوگل غیر مجاز وجود دارد و قطع کنید و فلیتر کنید و التماس می کنم پیگیری قانونی کنید و برخورد جدی کنید

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه