English

استاندار یزد؛

برپایی ایستگاه‌های جشن و توزیع شربت و شیرینی ممنوع است

استاندار یزد گفت: هرگونه آذین بندی برای جشن‌های شعبانیه تنها با مجوز شهرداری ممکن و برپایی ایستگاه‌های جشن و توزیع شربت و شیرینی نیز ممنوع است.

برپایی ایستگاه‌های جشن و توزیع شربت و شیرینی ممنوع است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمد علی طالبی استاندار یزد در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در یزد که به صورت ویدئو کنفرانس با فرمانداران شهرستان ها برگزار شد به طرح ملی مبارزه با این بیماری اشاره کرد و افزود: تعداد قابل توجهی از مسافران غیربومی در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از ورودی ۱۰ شهرستان‌  استان یزد بازگردانده شدند.

وی با بیان اینکه در تعطیلات پیش‌رو معابر برون شهری استان یزد و تمامی مسیرهای منتهی به روستاها نیز بسته می شود، ادامه داد: روستاها تنها پذیرای ساکنان دایمی خود هستند و پذیرای ساکنان فصلی و دارای ویلا در روستا نخواهند بود.

این مسوول اظهار کرد: خروج و تردد از روستاها در  ۱۲ تا ۱۵ فروردین‌ماه  تنها در موارد اضطراری ممکن است و حتی اهالی روستا بدون ضرورت نباید تردد داشته باشند.

 طالبی گفت: توقف خودرو در کنار پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و بوستان‌ها ممنوع و مشمول جریمه است،  امیدواریم با تشدید کنترل شاهد سیر نزولی مبتلایان به کرونا در استان یزد باشیم.

استاندار یزد بیان کرد: در مورد شهروندان خارجی تصمیم‌های ویژه‌ای گرفته شد که بر این اساس پایش، بررسی و درمان آنها در دستور کار استان است. 

طالبی گفت: تردد خارج از شهر فقط برای افرادی که به دلیل نیاز شغلی مجبور به خروج هستند، ممکن است و اجازه خروج منوط به ارائه مدارک لازم است که این مدارک در قالب کارت تردد از سوی دستگاه‌های ذی ربط صادر می‌شود.

وی افزد: هرگونه آذین بندی برای جشن‌های شعبانیه تنها با مجوز شهرداری ممکن و برپایی ایستگاه‌های جشن و توزیع شربت و شیرینی نیز ممنوع است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه