English

ممنوعیت توقف وسایل نقلیه اطراف بوستان ها و مراکز تفریحی یزد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد گفت: در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ‌ماه جاری توقف وسایل نقلیه در اطراف بوستان ها و مراکز تفریحی و گردشگری استان یزد ممنوع است.

ممنوعیت توقف وسایل نقلیه اطراف بوستان ها و مراکز تفریحی یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محسن صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد گفت: تمامی بوستان‌ها و مراکز تفریحی شهری و روستایی استان یزد برای جلوگیری از تجمع با هدف پیشگیری از گسترش دامنه شیوع کرونا تا تا پایان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تعطیل است.

وی افزود: این اقدام در اجرای طرح تصمیم ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا و فاصله‌گذاری اجتماعی برای کاهش زنجیره انتقال بیماری اتخاذ شد و به شهرداری‌ها، اداره‌کل های منابع طبیعی و آبخیزداری و میراث فرهنگی هم ابلاغ شد که اقدام لازم به‌منظور تعطیلی مراکز یادشده انجام دهند.

وی بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های اطلاع رسانی و تبلیغی، به ویژه صدا و سیمای مرکز استان یزد، خبرگزاری ها، ‌مطبوعات و رسانه های محلی و امکانات تبلیغات شهری و فضای مجازی به منظور همکاری حداکثری شهروندان در این موضوع تاکید کرد.

صادقیان با بیان اینکه در مکان های یادشده هیچ‌گونه خدماتی توسط غرفه‌ها و سایر مراکز موجود در بوستان‌ها ارائه نمی شود، بر استفاده از گروه های انضباط شهری، نیروی انتظامی و نیروهای سد معبر شهرداری برای بستن راه های ورودی به این مکان ها و جلوگیری از حضور دستفروشان در داخل پارک ها و اطراف آن تاکید کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد ادامه داد: همچنین در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ‌ماه جاری توقف وسایل نقلیه در اطراف بوستان ها و مراکز تفریحی و گردشگری استان ممنوع است و با رانندگان متخلف  برخورد می‌شود و با توقیف یک ماهه خودرو و ۵۰۰ هزار تومان جریمه نقدی، ‌برای متخلفان اعمال قانون می شود.

طرح تقویت فاصله گذاری اجتماعی با هدف کمک به تشدید قطع زنجیره انتقال بیماری با رویکرد کاهش تماس‌ها، عدم برگزاری اجتماعات و حذف ترددهای غیرضروری در سطح کشور از بامداد جمعه هشتم فرودین ماه آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه اجرا می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه