English

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمانشاه:

مدیران غیر مؤمن به سمن‌ها، مانع توسعه هستند

فریبرز نجفی مهر گفت: وظیفه دفتر امور اجتماعی حمایت و پشتیبانی از سمن‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد است و مدیرانی که اعتقادی به سمن‌ها ندارند بدانند که مانع تحقق توسعه و گفتمان دولت هستند.

مدیران غیر مؤمن به سمن‌ها، مانع توسعه هستند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه در نشست با دبیران سمن‌های اجتماعی استان با تأکید بر اینکه ادبیات و گفتمان دستگاه‌ها با سمن‌ها نباید آمرانه باشد تصریح کرد: گفت: دولت تدبیر و امید علیرغم مشکلات و شرایط کشور تأکید دارد که پایبندی و باورمندی خود به حوزه سمن‌ها را اثبات کند در استان کرمانشاه نیز مدیریت ارشد معتقدانه مسائل این حوزه را دنبال می‌کند.

وی در ادامه در پاسخ به گلایه‌ها و انتقادات از برخی برخوردها اظهار داشت: به نظر می‌رسد خلأ ارتباط بین دستگاه‌ها و سمن‌ها موجب پیدایش برداشت و تحلیل‌های غیرحقیقی از سمن‌ها شده که برگزاری نشستی با ادارات می‌تواند آن را رفع کند.

نجفی مهر با تأکید بر استفاده از ظرفیت علمی و تجربی سمن‌ها افزود: به استفاده از سمن‌ها برای برپایی کارگاه‌ها در نهادها و آموزشگاه‌ها اعتقادداریم و مافیای آموزشی را نمی‌پذیریم.

مدیرکل اجتماعی استاندار کرمانشاه همچنین گفت که در واگذاری کارها به سمن‌ها باید عدالت رعایت شود و دستگاه‌ها در چهارچوب قانونی همه سازمان‌های مردم‌نهاد را ببینند.

نجفی مهر بازدید از سمن‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد را به‌منظور اطلاع نزدیک از وضعیت و مشکلات و مسائل این تشکل‌ها را از برنامه‌های آتی دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری عنوان کرد.

در پایان این نشست انتخابات تعیین نمایندگان سمن‌های اجتماعی برای عضویت در هیئت اندیشه‌ورز استان برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه