English

از توانمندی سمن‌ها در تصمیم‌گیری‌ها استفاده می‌کنیم

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه گفت: امیدواریم با نگاه ویژه‌ای که دولت تدبیر و امید به سازمان‌های مردم‌نهاد دارد بتوانیم از پتانسیل‌های این سازمان‌ها استفاده کنیم و در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها از توانمندی و حضور آن‌ها بهره‌مند شویم.

از توانمندی سمن‌ها در تصمیم‌گیری‌ها استفاده می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، علیرضا گودرزی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در جلسه برگزاری انتخابات تعیین نماینده سازمان‌های مردم‌نهاد در هیئت نظارت استان گفت: انتخابات تعیین نماینده سازمان‌های مردم‌نهاد در هیئت‌های نظارت، با رعایت کامل قانون برگزار می‌شود.

وی افزود: مبنای در برگزاری این انتخابات قانون و دستورالعمل وزارت کشور است.

گودرزی خاطرنشان کرد: از نمایندگان سازمان‌های مردم‌نهاد دارای پروانه فعالیت دعوت‌شده است به‌منظور ثبت‌نام و دریافت کارت ورود به جلسه انتخابات، به دبیرخانه هیئت نظارت مراجعه و جهت در شرکت این انتخابات اقدام کنند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تصریح کرد: هر سازمان مردم‌نهاد تنها می‌تواند برای این انتخابات یک نماینده معرفی کند.

وی عنوان کرد: امیدواریم با نگاه ویژه‌ای که دولت تدبیر و امید به سازمان‌های مردم‌نهاد دارد بتوانیم از پتانسیل‌های این سازمان‌ها استفاده کنیم و در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها از توانمندی و حضور آن‌ها بهره‌مند شویم.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری افزود: در فصل جدیدی از فعالیت‌های دفتر امور اجتماعی سعی خواهیم کرد این دفتر را به دل اجتماع و روستاها ببریم.

در ادامه این نشست انتخابات تعیین نماینده سازمان‌های مردم‌نهاد در هیئت نظارت استان با شرکت چهار کاندیدا برگزار شد و در پایان آقای رضا منتظریانی با کسب 15 رأی از سوی نمایندگان سازمان‌های مردم‌نهاد انتخاب شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه