English

افتتاح مرکز کاشت حلزون شنوایی در کرمانشاه

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: مرکز کاشت حلزون کرمانشاه به دلیل قطبیت آن در غرب کشور در کنار استان همدان می‌تواند بخش اعظمی از مشکلات استان‌های غربی و همچنین کشور عراق را مرتفع سازد.

افتتاح مرکز کاشت حلزون شنوایی در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، دکتر بهمن روشنی در حاشیه افتتاح مرکز کاشت حلزون شنوایی در کرمانشاه ضمن ابراز خرسندی از افتتاح مرکز کاشت حلزون شنوایی، ابراز داشت: افتتاح مرکز با پیگیری‌های مداوم ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه طی دو سال عملیاتی شد و امروز در استان کرمانشاه دوازدهمین مرکز کاشت حلزون در کشور به بهره‌برداری رسید.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: میزان اعتبار مرکز کاشت حلزون کرمانشاه با توجه به این مهم که امکانات تخصصی آن با تجهیزات مرکز گوش و حلق و بینی تقریباً یکسان بوده هزینه خاصی را در بر نداشته است اما برای راه‌اندازی بخش توان‌بخشی آن حدود 100 میلیون تومان هزینه شده است.

وی با تأکید بر وجود موقعیت ویژه استان کرمانشاه در هم‌مرزی با کشور عراق و جذب توریسم درمانی، خاطرنشان ساخت: اهمیت مرکز کاشت حلزون کرمانشاه به دلیل قطبیت آن در غرب کشور و خدمات‌دهی به بیماران استان‌های کردستان، ایلام و لرستان در کنار استان همدان بسیار قابل‌توجه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه