English

راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در شهر تازه‌آباد ثلاث باباجانی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بیمارستان صحرایی در تازه‌آباد شهرستان ثلاث باباجانی راه‌اندازی خواهد شد.

راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در شهر تازه‌آباد ثلاث باباجانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، دکتر بهمن روشنی با اعلام راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در ثلاث باباجانی، ابراز داشت:: طی بازدید وزیر بهداشت، از شهرستان ثلاث باباجانی و نیز پیگیری‌های فرماندار و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، بیمارستان صحرایی تازه‌آباد در محل دانشگاه پیام نور برپا خواهد شد.

وی بابیان اینکه در حال حاضر آماده‌سازی زیرسازی محوطه‌ی بیمارستان صحرایی در حال انجام است گفت: با دستور رئیس دانشگاه، اقدامات لازم جهت جذب نیرو شامل پزشک متخصص, پزشک عمومی و کادر درمان انجام‌شده است.

دکتر روشنی با اشاره به اینکه تعداد تخت‌های این بیمارستان حدود 50 تخت است اظهار داشت: بخش بستری، اورژانس، اتاق عمل، رادیولوژی و زایشگاه ازجمله بخش‌های این بیمارستان صحرایی است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بافت کوهستانی و صعب‌العبور بودن منطقه را از مشکلات مردم منطقه برشمرد و افزود: بیمارستانی که در شهرستان ثلاث باباجانی در حال ساخت بود پس از زلزله‌ی سال گذشته و زلزله 5/9 ریشتری اخیر به دیوارهای آن خساراتی واردشده که احتمالاً امسال به بهره‌برداری نرسد لذا بر آن شدیم که با برپایی بیمارستان صحرایی, مشکل مردم منطقه را برطرف کنیم.

دکتر روشنی با اشاره به اعزام نیروهای درمان به ثلاث باباجانی در کنار راه‌اندازی بیمارستان صحرایی، گفت: به‌طور متناوب تیم‌های تخصصی پزشکی جهت ویزیت بیماران به منطقه اعزام شدند و در حال حاضر یک متخصص زنان از نیروهای داوطلب در حال خدمت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه