English

به منظور صیانت از حقوق عامه صادر شد؛

دستور فوری رئیس کل دادگستری هرمزگان برای ساماندهی شترهای سرگردان

دستورات فوری از سوی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، جهت جمع آوری و هویت گذاری این احشام به دستگاه های مسئول از جمله اداره کل جهاد کشاورزی هرمزگان صادر شد.

دستور فوری رئیس کل دادگستری هرمزگان برای ساماندهی شترهای سرگردان
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اعلام کرد: در پی مخاطرات ناشی از تردد شترهای سرگردان در محورهای مواصلاتی استان و بروز حوادث ناگوار، به منظور صیانت از حقوق عامه و با مصوبه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان هرمزگان، دستورات فوری جهت جمع آوری و هویت گذاری این احشام به دستگاه های مسئول از جمله اداره کل جهاد کشاورزی استان هرمزگان صادر شد.

علی صالحی صبح امروز در جمع خبرنگاران، ساماندهی به وضعیت تردد شترهای سرگردان در محورهای مواصلاتی را از مهمترین مصادیق احقاق حقوق عامه عنوان کرد و رسیدگی قانونی به مطالبات عمومی را اولویت مسئولین قضایی برشمرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهار کرد: صنعت شترداری در استان هرمزگان با توجه به برخورداری از موقعیت بسیار مناسب و مساعد جهت پرورش، دارای مزیت‌های اقتصادی فراوانی است ولی  متأسفانه در سال‌های اخیر رهاسازی و سرگردانی  این احشام باعث بروز حوادث دلخراش جاده‌ای برای مردم شده است.

وی در ادامه بر ضرورت تشریک مساعی و هم افزایی همه دستگاه‌ها  به منظور ساماندهی به وضعیت شترهای سرگردان به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم مردم استان تأکید کرد.

صالحی تصریح کرد: در پی مخاطرات ناشی از تردد شترهای سرگردان در محورهای مواصلاتی استان و بروز حوادث ناگوار، به منظور صیانت از حقوق عامه و  با مصوبه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان هرمزگان، دستورات فوری جهت جمع آوری و هویت گذاری این احشام به دستگاه های مسؤول از جمله اداره کل جهاد کشاورزی استان هرمزگان صادر شد.

صالحی خاطر نشان کرد: در صورت استنکاف مالکین از جمع آوری و هویت گذاری شترهای خود، نسبت به برخورد قانونی و توقیف و ضبط احشام رها شده و بلاصاحب اقدام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه