English

علی صالحی خبر داد؛

ورود دستگاه قضایی هرمزگان به نظارت بر بازار

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: دستگاه قضایی استان با هماهنگی تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه های مسؤول، رصد و کنترل بازار را در دستور کار ویژه خود قرار داده است.

ورود دستگاه قضایی هرمزگان به نظارت بر بازار

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، با اشاره به مطالبه به حق مقام معظم رهبری و تأکیدات ریاست قوه قضائیه مبنی بر لزوم نظارت مسئولین بر بازار و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها اعلام کرد: با اتخاذ تدابیر لازم و ورود دستگاه قضایی به نظارت بر بازار، فرصت سوء استفاده به سودجویان و فشار اقتصادی به مردم داده نخواهد شد.

وی گفت: دستگاه قضایی استان هرمزگان با هماهنگی تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه های مسؤول، رصد و کنترل بازار، عرضه مایحتاج عمومی، کالاهای اساسی و خدمات، را در دستور کار ویژه خود قرار داده است.

رئیس شورای قضایی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: با اتخاذ تمهیدات لازم و هماهنگی های به عمل آمده، گشت های ویژه بازرسی، تعزیرات حکومتی و دیگر متولیان نظارت بر بازار فعال شده و در حال نظارت بر قیمت ها هستند.

 صالحی تصریح کرد: شهروندان می توانند به محض مشاهده تخلفات در این حوزه، موارد را با مراجع ذی صلاح درمیان بگذارند و به گزارشات اعلامی در سریع ترین زمان ممکن رسیدگی خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ضمن اطمینان بخشی به مردم خاطرنشان کرد: با اتخاذ تدابیر لازم و ورود دستگاه قضایی به نظارت بر بازار، فرصت سوء استفاده به سودجویان داده نخواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه