English

اختتامیه اولین جشنواره پویانمایی استان اصفهان در خمینی شهر برگزار شد

اختتامیه اولین جشنواره پویانمایی استان اصفهان با ارسال 122 اثر در خمینی شهر برگزار شد.

اختتامیه اولین جشنواره پویانمایی استان اصفهان در خمینی شهر برگزار شد

به گزارش خبر نگار خبر گزاری موج اصفهان، دبیر جشنواره مهربین در اختتامیه جشنواره پونمایی گفت: به یاری خدا اولین جشنواره تیزر ۶۰ ثانیه ای در باره آداب شهروندی در استان اصفهان ودر شهر خمینی شهر برگزار شد.

سید محمدهادی موسوی افزود: در خمینی‌شهر برنامه های زیادی برای اولین بار برگزار گردیده که این جشنواره نیز از آن دسته اولی هاست.

رییس سازمان اجتماعی- فرهنگی- ورزشی خمینی شهر ابراز کرد: برگزاری 570 برنامه در عید نوروز  و کسب رتبه برتر استان در کنار شهر کاشان‌، برگزاری مسابقات کشتی استان، برگزاری اتوبوس گردشگری‌، نمایشگاه‌های متعدد برای نخستین‌بار در خمینی شهر اجرا شده است.

در ادامه سازنده انیمیشن شکرستان اظهار داشت:بیست سال در زمینه انیمیشن بااین هدف که انیمیشن ایرانی تهیه کند فعالیت دارد.

اصغر صفار بیشترین مخاطب انیمیشن را  کودکان برشمرد و اظهارکرد:بزرگسالان نیز علاقه زیادی به این دست برنامه ها نشان داده اند.

در جشنواره کودک و نوجوان استان اصفهان سال۹۶ به عنوان بهترین انیمیشن ساز انتخاب شد.

صفار در رابطه با اولین جشنواره پویا نمایی و تیزر استان گفت: بهترین کاری است که در این زمینه دیده ام و تیزرو انیمیشن می تواند تواناییهای منطقه یا شهر را بیشتر نشان دهد ؛در این جشنواره ها ممکن است یک استعداد با ظرفیت بالا پیداشودو کارهای بسیار بزرگی انجام دهد.

گفتنی سات؛ اصغر صفار در جشنواره کودک و نوجوان استان اصفهان سال۹۶ به عنوان بهترین انیمیشن ساز انتخاب شد.

دبیر اجرایی  جشنواره نیز  عنوان کرد: 122 اثر به این جشنواره ارسال گردید که چهار اثر در بخش تیزر و نه اثر در بخش پویانمایی برگزیده شدند.

سیمین سعیدی از داوری توسط اصغرصفار، سید احمد جعفریان وابوالقاسم نظر‌پور در بخش انتخاب آثار ارسالی خبردادو گفت: در بخش پویانمایی رتبه اول جشنواره به  دریافت تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نقدی  2 میلیون ریالی با اثر کتاب به کارگردانی مجتبی رحمتی از خمینی‌شهر تعلق پذیرفت و به نفر دوم 15میلیون ریال و نفر سوم 10میلیون ریال اهدا گردید.

جشنواره پویانمایی خمینی هشر

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه