English

در سه ماهه نخست امسال صورت گرفت؛

افزایش ۲۳ درصدی مصرف گاز طبیعی صنایع نسبت به سال گذشته در اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از افزایش 23 درصدی مصرف گاز طبیعی صنایع درسه ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته در اصفهان خبر داد.

افزایش 23 درصدی مصرف گاز طبیعی صنایع نسبت به سال گذشته در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علوی گفت: مصرف گازصنایع در مدت مشابه سال گذشته بالغ بر 2میلیارد و 981میلیون بود که با مقایسه این مصارف، رشد 23 درصدی در سال جاری مشاهده می شود.

وی از مصرف بیش از3 میلیارد و 667 میلیون مترمکعب گاز طبیعی، طی سه ماهه نخست سالجاری خبر داد و گفت: مصرف گاز صنایع در مدت مشابه سال قبل بالغ بر 2 میلیارد و 981میلیون بود که با مقایسه این مصارف، رشد 23 درصدی در سال جاری مشاهده می شود.

علوی با اشاره به میزان مصرف گاز خانگی و تجاری در سطح استان افزود: حجم گاز مصرفی در این بخش، طی سه ماه نخست سالجاری بیش از یک میلیارد و 954 میلیون و632 هزار مترمکعب بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 24درصد افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان تصریح کرد: بطور کلی در سه ماهه نخست امسال بالغ بر5 میلیارد و 622میلیون مترمکعب گاز طبیعی در سطح استان مصرف شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 23 درصد افزایش مصرف داشته ایم.

علوی علت اصلی افزایش مصرف بخش صنعتی را رونق تولید در سطح استان و توسعه فعالیت های صنعتی و کارخانجات دانست و اظهار خرسندی کرد: گاز طبیعی به عنوان انرژی اصلی تامین کننده سوخت کارخانجات نقش مهمی در رونق تولید در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: همچنین به علت توسعه گازرسانی در سطح استان و کاهش دمای هوا نسبت به مدت مشابه سال قبل بخصوص در ابتدای سال موجب مصرف بیشتر بخش خانگی و تجاری در استان شده است.

لازم به ذکر است؛ استان اصفهان داری 4 اقلیم؛ 1،2،3و 4 بوده و برخی از نقاط استان مثل شهرستانهای سمیرم و خوانسار دارای اقلیم 2 بوده که به علت طولانی شدن فصل سرما عمده مردم منطقه متقاضی اصلاح نوع اقلیم مربوطه می باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه