English

با حضور مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان؛

تودیع و معارفه رئیس امور قراردادهای شرکت گاز استان اصفهان برگزار شد

با حضور مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان تودیع و معارفه رئیس امور قراردادهای شرکت گاز استان اصفهان برگزار شد.

تودیع و معارفه رئیس امور قراردادهای شرکت گاز استان اصفهان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در این مراسم ضمن تاکید بر جایگاه امور قراردادها در شرکت گاز گفت: این امور یکی از بخش های کلیدی شرکت است که به همه بخش های درونی و بیرونی شرکت  مرتبط است.

علوی بیان داشت: برگزاری انواع مناقصات و مزایده ها، تعیین برآورد ریالی پیمان ها، تهیه، تدوین و تنظیم و بررسی اسناد مناقصات و مزایده ها و انعقاد انواع قراردادها، تهیه بانک اطلاعات مربوط به تامین کنندگان، ارزیابی کیفی مناقصه گران و... از وظایف مهم شرکت است که در امور قراردادها انجام می گیرد و اختلال در هریک از این وظایف، متوجه کل مجموعه می شود.

وی  ضمن تقدیر از زحمات صادقانه و خالصانه سرپرست سابق امور قراردادهای شرکت گاز افزود: علاوه بر تعهد، مزین به حسن خلق و مشهور به صداقت و امانت داری هستند و اذعان دارم که تجربیات ارزنده و موثری در خصوص فعالیت های امور قراردادها دارند که می بایست  بکار گرفته شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان تاکید کرد: با توجه به حساسیت مسئولیت امور قراردادها بکارگیری نیروهای مجرب و همچنین ایجاد همبستگی گروهی به همراه نظم و انضباط ، تقسیم مطلوب و مناسب کارها ، مکانیزه کردن سیستم بخصوص در بخش برآورد ، به روزکردن مدارک پیمانها و معرفی بموقع پیمانکاران ، توسعه فرهنگ پیمانی و توجه به مسائل پیمانکاران در بخش جاری و سرمایه ای از مسیر انتخاب تا انتهای عملیات مربوطه از حداقل اهم مواردی است که در مسئولیت جدید باید مورد توجه قرار گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه