English

ورزش و جوانان هرمزگان به تنهایی قادر به حل مشکلات ورزشگاه خلیج فارس نیست

مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: پروژه‌ی ورزشگاه خلیج فارس، پروژه‌ای ملی است و از مسئولین خواست در رفع موانع و کاستی‌های ورزشگاه کمک کنند.

ورزش و جوانان هرمزگان به تنهایی قادر به حل مشکلات ورزشگاه خلیج فارس نیست

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به پروژه های هفته دولت، اظهار کرد: پنج سالن ورزشی، 20 زمین چمن مصنوعی و 30 پروژه آماده افتتاح در هفته دولت داریم که با حضور مقامات کشوری به بهره‌برداری خواهند رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان با اشاره به تفاهم نامه با جهاد دانشگاهی هرمزگان، افزود: جهت ایجاد فرصت‌ برای جوانان قراردادی با جهاد دانشگاهی منعقد کردیم که به جد پیگیر آن هستیم.

وی اضافه کرد: با توجه به ظرفیت‌هایی که هرمزگان در زمینه ورزشی دارد، پیگیر برگزاری مسابقات بین المللی به میزبانی هرمزگان هستیم و در 6 ماه دوم سال این اتفاق رخ خواهد داد.

امیاری گفت: 150 خانه ورزشی روستایی در استان هرمزگان در حال فعالیت هستند که 80 خانه ی روستایی دیگر تا هفته‌ی آینده آماده خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان تصریح کرد: سالن 10 هزار نفری میناب تا اواخر سال جاری راه اندازی و افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به رویدادهای مهم ورزشی و پیشرفت ورزش جوانان در استان هرمزگان،‌ گفت: المپیاد استعدادهای برتر از 30 مرداد ماه آغاز و تا 15 اردیبهشت ادامه دارد و این المپیاد ورزشی برای رده سنی 13 تا 16 سال برای اولین بار در استان برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: سالن ورزشی فجر بندرعباس را تعمیر کردیم و اکنون آماده بهره‌برداری است و اولین مسابقه لیگ برتر تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در آن برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در مجموعه‌ی ورزشی خلیج فارس بندرعباس موارد و مشکلاتی وجود دارد که قابل حل است، تاکید کرد: پروژه‌ی ورزشگاه خلیج فارس، پروژه‌ای ملی است و همه باید برای حفظ و رفع مشکلات این ورزشگاه دست به دست هم دهند و با تاکید بر این‌که یک دست صدا ندارد از مسئولان خواست در رفع موانع و کاستی‌های ورزشگاه کمک کنند.

امیاری ضمن تشکر از رضا مدرس معاون عمرانی استاندار هرمزگان به جهت توجه و پیگیری نسبت به ایمن‌سازی ورزشگاه خلیج فارس احساس خرسندی کرد، و گفت: 22 میلیاردریال برای ساخت و تجهیز این ورزشگاه تامین اعتبار شده است و می‌خواهیم مسئولان برای رفع موانع و مشکلات ورزشگاه خلیج فارس کمک کنند تا ورزشگاه از این فضا خارج شود.

وی گفت: بحث زمین چمن برای جوانان با استعداد بشاگرد حل خواهد شد و قول می دهیم به همین زودی با تامین اعتباری که استاندار هرمزگان در این خصوص متقبل شدند در الویت قرار می‌دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان عنوان کرد: قایقرانی از رشته‌های پر طرفدار و مهم هرمزگان است و ما در نظر داریم تفاهم نامه‌ای با فدراسیون قایقرانی کشور داشته باشیم و در جهت پیشرفت و توسعه‌ی ورزش جوانان هرمزگانی گامی بر می‌داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه