English

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان خبر داد:

افزایش صادر کنندگان کردستان به ۴۱ واحد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در خصوص واحدهای صادر کننده گفت: امسال تعداد صادر کنندگان استان کردستان به 41 واحد صادر کننده افزایش یافته است.

افزایش صادر کنندگان کردستان به 41 واحد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، محمد دره‌وزمی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن در سنندج  که در سالن شهید ورمقانی فنی وحرفه ای کردستان برگزار شد،اظهار داشت: استان کردستان از نظر پتانسیل در حوزه صنعت و معدن استانی غنی است و هنر ما مدیران این است که از این ظرفیت‌ها برای ارتقای ارزش افزوده و اشتغال‌زایی در استان بهره بگیریم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: در فضای اقتصادی امروز هر واحد تولیدی که بتواند اشتغال موجود را حفظ کند جای تقدیر دارد.

دره‌وزمی خاطرنشان کرد: حفظ جریان تولید و فعال سازی واحدهای راکد از جمله اموری است که در کارگروه رفع موانع تولید استان همواره پیگیری شده است.

وی اعلام کرد: سال گذشته 185 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای صنعتی استان پرداخت شده است که سود این تسهیلات حداکثر 12 درصد بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان از افزایش مصرف 25 درصدی برق در واحدهای صنعتی استان و افزایش واحدهای صادرکننده از 26 واحد به 41 واحد در سال 97 خبر داد و افزود: این مهم نشان از رونق تولید در استان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه