English

رئیس دانشگاه آزاد اردبیل:

دانشگاه آزاد اردبیل مزین به پیکر ۶ شهید گمنام است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: دانشگاه آزاد اردبیل مزین به پیکر 6 شهید گمنام است و به این موضوع می‌بالد.

دانشگاه آزاد اردبیل مزین به پیکر 6 شهید گمنام است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اسحاق رسولی ظهر امروز در یادواره 6 شهید گمنام واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل و شهدای مدافع حرم با محوریت شهید علی آقایی که در واحد اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل به خود می‌بالد که پیکر 6 شهید گمنام را به آغوش گرفته و 2 شهید مدافع حرم شهید هاشم دهقانی‌نیا و شهید علی آقایی از دانش آموختگان این دانشگاه هستند.

وی افزود: شهدای مدافع حرم با‌ارزش‌ترین سرمایه برای جامعه‌ی دانشگاهی استان و دانشگاه آزاد اسلامی است، مایه‌ی فخر و مباهات نظام مقدس ما هستند که وجود این شهدا همواره رسالت ما را سنگین‌تر می‌کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل عنوان کرد: تلاش بر این است که برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی بزرگداشت شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم همواره در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل به صورت مستمر ادامه داشته باشد و شهدا در تمام مراحل زندگی در مقابل دیدمان باشند.

رسولی گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی با‌فضیلت‌ترین و ارزشمندترین کلاس‌ها برقرار است، کلاس‌هایی که از نظر معرفت‌افزایی و تعالی بصیرتی بی‌نظیر بوده و استادان آن شهدایی هستند که خون خود را در راه خدا نثار کردند تا امنیت و آسایش در نظام مقدس اسلامی همواره پابرجا باشد.

وی تصریح کرد: شهدا همیشه برای ما الهام‌بخش و درس‌آموز هستند و می‌توانیم بهترین درس‌ها را از این شهدای والا مقام بگیریم که امیدواریم با استعانت از خداوند و با بهره‌گیری از درس‌های شهدا در تحقق آرمان‌های نظام مقدسمان پایدار باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه