English

طهرانچی:

از دشمنان و تعداد آنها نترسید

طهرانچی در یادواره شهدای دانشجو گفت: ما فرمایشات مقام رهبری را که فرمودند باید به سمت تحقق تمدن نوین اسلامی در جهان حرکت کنیم را نقشه راه درنظرگرفته و به آن عمل می کنیم و دانشگاه آزاد افتخار دارد که با اقتدا به رهبری معظم پیگیر تحقق تمدن نوین اسلامی باشد.

از دشمنان و تعداد آنها نترسید

به گزارش خبرگزاری موج همدان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: فکر نکنید وعده‌ای که که خداوند برای برپایی حکومت مستضعفان در زمین داده است عملی نمی‌شود چرا که خداوند متعال خلاف وعده خود به پیامبران الهی عمل نمی‌کند، پس نسبت به باورهای خود حساس باشید.

وی با تاکید بر اینکه به فرموده خداوند متعال آنچه که کافران در زمین انجام می‌دهند سبب می‌شود جایگاه آنها در آتش باشد، گفت: اینها انگاره‌هایی هستند که دشمن توان درک آنها را ندارد، چرا که در معادلات مادی آنها نمی‌گنجد.

طهرانچی با اشاره به اینکه دشمنان انتظار داشتند وقتی به ملتی اینگونه فشار می‌آورند آنها باید اعتراض کنند، عنوان کرد: وقتی مردمی خدایی شوند معادلات مادی در آن‌ها کارساز نمی‌شود موضوع مهمی که سبب ماندگاری جمهوری اسلامی ایران در طول این 40 سال شده است.

وی با تشریح نقشه‌های دشمنان برای نابودی انقلاب در چهل سالگی ابراز کرد: پایداری کنید و بدانید که نصرت الهی با شما خواهد بود پس از  دشمنان و تعداد آنها نترسید.

وی با تجلیل از افرادی که جان خود را در جهاد علمی فدای اسلام و انقلاب کردند، اظهار داشت: در انقلاب اسلامی برای این که این نهال به ثمر بنشیند شهیدان بزرگی را تقدیم اسلام کرده‌ایم که از جمله می‌توان به شهدای ترور، شهدای جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم و غیره اشاره کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تجلیل از مقام شامخ شهیدان گفت: دشمنان تمام تلاش خود را کردند تا مانع پیشرفت علمی جمهوری اسلامی ایران شوند و در این راستا اقدام به ترور دانشمندان ما نیز کردند که همین موضوع سبب شد نقاب از چهره بر گرفته، و چهره زشت خود را نشان دهند.

وی با تأکید بر این که خون شهدا باطل سحر است، تصریح کرد: دانشمندان ما برای اینکه کشور به استقلال برسد تلاش کرده‌اند و به همین دلیل نیز توسط دشمنان ما و دنیای غرب به شهادت رسیدند.

طهرانچی با تشریح برنامه‌های تمدن غرب برای از بین بردن تمدن اسلامی بیان کرد: این که می‌بینید  داعش به هر کجا که می‌رسد نشانه‌های تمدن اسلامی را نابود می‌کند برای این است که تمدن غرب اگرچه توانست در عرصه نظری تمدن اسلامی را نابود کند، اما نتوانسته بود به صورت عینی نیز این کار را انجام دهد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه روزی می‌رسد که چهره منفور غرب برای دنیا مشهود شود، ابراز کرد: افتخار می‌کنیم که در سرزمینی زندگی می‌کنیم که چرا  پیرو تشیع بود  و پیروی از مکتب امام رضا و امام صادق علیه السلام تمدن علمی آن را به وجود آورده است.

وی افزود: همانگونه که رهبری فرمودند ما باید به سمت تحقق تمدن نوین اسلامی در جهان حرکت کنیم و دانشگاه آزاد افتخار دارد که با اقتدا به رهبری معظم پیگیر تحقق تمدن نوین اسلامی باشد.

طهرانچی با گرامیداشت یاد و خاطره دانشجویان دانشگاه آزاد که چندی پیش در اثر سانحه تصادف جان خود را از دست دادند، گفت:  ابعاد  اخلاقی این افراد برای ما دیدنی بود و وقتی ما با خانواده‌های آنها صحبت می‌کردیم متوجه می‌شدیم آنها چه افراد فوق العاده‌ای بودند.

وی گفت: اگر چه ما قضاوت‌های عجولانه است ولی بدانید وقتی عرصه مقابله با دشمن پیش می‌آید جوان‌هایی مانند شهید حججی هستند که در سنگر مبارزه همرزم شهید همدانی شده و علیه دشمن می‌جنگند.

رئیس دانشگاه آزاد با تاکید بر اینکه جوانان ما با وجود هجمه‌های دشمنان با تمسک به اهل بیت(ع) توانستند مقاومت کنند، اظهار داشت: دشمنان بدانند خداوند انگاره‌هایی را رقم زده که ما اهل تسلیم نباشیم به همین دلیل هر جا که لازم باشد در هر عرصه‌ای جوانان ما جهاد کرده و خون خود را فدا می‌کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه