English

مدیر عامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کردستان خبرداد:

پرداخت ۱۸۰۰ فقره به مددجویان کردستانی

مدیر عامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کردستان از پرداخت 1800 فقره تسهیلات به نیازمندانی کردستانی طی سه ماهه نخست امسال خبر داد.

پرداخت 1800 فقره به مددجویان کردستانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، فردین قیصری با بیان اینکه این صندوق در جهت ترویج فرهنگ قرض الحسنه و پرداخت تسهیلات به نیازمندان و مددجویان این نهاد ایجاد شده است، عنوان کرد: در سه ماهه نخست امسال 1800 فقره تسهیلات به مبلغ 12 میلیارد تومان به مددجویان کردستانی پرداخت شد.

مدیر عامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کردستان افزود: چهار میلیارد و 300 میلیون تومان از این مبلغ در زمینه اشتغال و خودکفایی، 6 میلیارد تومان در بخش حمایتی و یک میلیارد و 700 میلیون تومان نیز در بخش مسکن به نیازمندان و خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد کردستان پرداخت شده است.

قیصری گفت: پرداخت 6 میلیارد و 600 میلیون تومان از این مبلغ از طریق صندوق امداد ولایت و پنج میلیارد و 400 میلیون تومان نیز از طریق بانک قرض الحسنه مهر ایران صورت گرفته است.

وی در ادامه بیان کرد: بر اساس شرایط جدید تمامی وام های پرداختی صندوق امداد ولایت تا مبلغ پنج میلیون تومان کاملا قرض الحسنه و بدون دریافت هرگونه کارمزد است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه