English

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان:

بازنشسته ها سرمایه های جامعه هستند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان اظهار داشت: بازنشسته ها سرمایه های جامعه هستند و احترام و تکریم آنها تکریم عمر، تجربه، دانش و خردمندی است و بر همه ما واجب است.

بازنشسته ها سرمایه های جامعه هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حسین فیروزی امروز پنجشنبه در نشست هماهنگی جشنواره ورزشی استانی بازنشستگان کردستان اظهار داشت: این جشنواره ها موجب جلوگیری از فقر حرکتی شده، هزینه های درمان را کاهش داده و نشاط را برای فرد و اطرافیان افزایش می دهد.

وی با بیان اینکه جامعه خواستار نشاط و امیدواری بیشتری است، اضافه کرد: استقبال بازنشستگان از این جشنواره امید به زندگی را نشان می دهد.

فیروزی افزود: بازنشسته ها سرمایه های جامعه هستند و احترام و تکریم آنها تکریم عمر، تجربه، دانش و خردمندی است و بر همه ما واجب است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان یادآور شد: کسانی که عمر با برکت خود را صرف کشور و اعتلای آن کرده اند منبع دانایی اند و با حضور خود در عرصه های مختلف جامعه الهام بخش جوانان خواهند بود.

وی تاکید کرد: با تمام توان از جشنواره ورزشی بازنشستگان استان حمایت می کنیم و از همه دستگاه ها انتظار داریم در برگزاری این جشنواره کمک کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: توجه به ورزش بازنشستگان و تشویق آنها به این موضوع مهم در واقع ترویج فرهنگ سلامت محور است چون حضورشان در میادین ورزشی الهام بخش خانواده ها و جوانان خواهد بود.

فیروزی با اشاره به فرا رسیدن سوم خرداد روز مقاومت، ایثار و پیروزی گفت: این روز نقطه عطفی در تاریخ کشورمان است که امید به زندگی را تقویت کرد و روزی فراموش نشدنی است که در خاطره نسل ها خواهد ماند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه