English

معاون امور اقتصادی استاندار کردستان:

ایجاد ۵ هزار شغل جدید به کمک یونیدو

معاون امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: ما به جوانان قول دادیم به کمک یونیدو 5 هزار شغل جدید ایجاد کنیم این شعار نیست و بر اساس ظرفیت های موجود استان و محاسبات دقیق انجام شده است.

ایجاد 5 هزار شغل جدید به کمک یونیدو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حسین فیروزی شامگاه امروز در جلسه دستاوردهای برنامه توسعه کسب وکار و اشتغال پایدار با حضور مارلن باکالی نماینده ارشد یونیدو در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد اظهار داشت: کردستان را به دلیل اقلیم متفاوت با تعداد زیادی از استان های کشور، طبیعت و فرهنگ غنی، وجود منابع آبی بیشتر از متوسط کشور، هم مرز بودن با کشور عراق و از همه مهم تر جوانان خلاق و ایده پرداز به عنوان یکی از استان های طرح تکاپو انتخاب کرده اند.

وی افزود: برای توسعه کسب و کارها صرفا حرکت کردن در یک سیکل بسته داخل کشور کار ساز نیست لذا حضور یونیدو در توسعه این کسب و کارها بسیار حائز اهمیت است.

معاون امور اقتصادی استاندار کردستان با اشاره به اینکه یونیدو تجارب بسیار خوبی از توسعه کسب و کارها در نقاط مختلف دنیا دارد گفت: انتظار داریم یونیدو این تجارب را هم با ما تبادل کنند و آموزش ها را برای کردستان در نظر بگیرند.

فیروزی تصریح کرد: در حوزه آی تی جوانان ما کار های خیلی خوبی انجام داده اند و خلاقیت آن ها روز به روز افزایش پیدا می کند اما اگر یونیدو جدی تر وارد بشود شتاب کارهای ما بیشتر می شود.

وی گفت: ما می خواهیم عمارت مشیر دیوان را به خانه خلاق صنایع دستی تبدیل کنیم این عمارت مکان کم نظری است و این ظرفیت را دارد برای ما شغل و ارزش افزوده ایجاد کند.

فیروزی در ادامه گفت: دولت و ملت ما به همه سازمان های بین المللی احترام می گذارد. سازمان ملل متحد یک رکن و پایه مهم برلی صلح و امنیت بین المللی است و یونیدو یکی از بازوهای این سازمان ارزشمند است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه