English

‍ فرهنگ پذیرش سرمایه گذاری از نیازهای اصلی کردستان است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان در همایش تعاونگران و کارآفرینان برتر کردستان گفت: فرهنگ پذیرش سرمایه گذاران از نیازهای اصلی این استان برای توسعه پایدار است.

‍ فرهنگ پذیرش سرمایه گذاری از نیازهای اصلی کردستان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان ؛ حسین فیروزی اظهار داشت: فرهنگ پذیرش سرمایه گذاران تنها نباید در حد حرف باشد بلکه حمایت از آنان برای رسیدن ایده ها به تولید و ارزش افزوده، مهم است.

وی اضافه کرد: اعطای سریع مجوز و تسهیلات و راهنمایی بهینه سرمایه گذاران وظایف دستگاه های اجرایی و تشویق تمام افراد برای سرمایه گذاری از جانب کارآفرینان فعال از وظایف مردمی در ایجاد فرهنگ پذیرش سرمایه گذاران است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان افزود: با توجه به تاکیدهای دین مبین اسلام، امروز در جامعه ایجاد اشتغال و خلق ثروت یک کار نیک و ارزشمند است از این رو جامعه باید برای ایجاد سرمایه گذاری ارزش بگذارد.

فیروزی گفت: استان کردستان برای رسیدن به این مقوله مهم بیشترین نیاز را در گسترش فرهنگ سرمایه پذیری و احترام به سرمایه گذران دارد.

در ادامه نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: سهولت در به نتیجه رساندن سرمایه گذاری ها نشان از توسعه یافتگی جامعه است.

علیمحمد مرادی بیان کرد: از گذشته به توسعه کردستان توجه جدی نشده است از این رو اکنون سرمایه گذاری ها برای توسعه این استان به کُندی انجام می شود.

وی اضافه کرد: اجرای اصل 44 که از تاکیدهای رهبر معظم انقلاب است و در این استان به دلیل وجود نداشتن کارخانه ها و واحدهای تولیدی دولتی این اصل اجرا نشده و این خود عاملی بر تضییع حقوق مردم این استان است.

مرادی افزود: تمامی این موارد باعث شده سرانه صنعت استان کردستان برای هر نفر حدود سه میلیون ریال باشد در حالیکه این آمار در استانی مانند تهران برای هر شهروند حدود 80 میلیون ریال است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه