English

به میزبانی استان اردبیل؛

پایان سومین مسابقات فرهنگی ، ورزشی بازنشستگان کشوری

سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری استان اردبیل گفت: سومین دوره مسابقات فرهنگی ، ورزشی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری به شعار "ترویج فرهنگ ورزش سلامت محور بازنشستگان به منظور ایجاد فضای پرنشاط و امید بخش برای بازنشستگان در اردبیل برگزارشد.

پایان سومین مسابقات فرهنگی ، ورزشی بازنشستگان کشوری

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، قاسمعلی جعفری  اظهار کرد: سومین دوره مسابقات فرهنگی ، ورزشی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری به شعار "ترویج فرهنگ ورزش سلامت محور بازنشستگان به منظور ایجاد فضای پرنشاط و امید بخش برای بازنشستگان در اردبیل برگزارشد  این مسابقات که از 10 تا 11 اردیبهشت در 2 رشته ورزشی دارت و شطرنج برگزار شد.تعداد 30 نفر بازنشسته زن و مرد از استان اردبیل در این مسابقات به رقابت پرداختند.

  وی با اشاره به اهداف مهم برگزاری سومین مسابقات فرهنگی، ورزشی بازنشستگان کشوری در استان اردبیل، اضافه کرد: فرهنگ سازی برای جلوگیری از فقر حرکتی در میان بازنشستگان ، انتقال شادی و نشاط به جامعه با اجرای فعالیت های ورزشی بازنشستگان ، افزایش امید به زندگی ، ارتقای وضع اجتماعی و توجه به منزلت بازنشستگان از جمله اهداف برگزاری مسابقات ورزشی است.

 سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری استان اردبیل افزود: برای اشاعه و ترویج فرهنگ نشاط و سلامتی در میان جامعه بازنشستگان، مشارکت تنگاتنگ رسانه ها با صندوق بازنشستگی کشوری بسیار حیاتی است تا این فرهنگ بتدریج در میان خانواده ها و جامعه هدف ایجاد شود.

جعفری با بیان اینکه در این مسابقات از تخصص و ظرفیت هیئت های ورزشی شطرنج و دارت نیز استفاده شد. وی در پایان نگاه بلند مدت صندوق بازنشستگی کشوری به ورزش و سلامت بازنشستگان را برگزاری مسابقات و المپیادهای فرهنگی و ورزشی در سال های آینده بیان کرد و افزود: این نگاه بلند مدت در کنار تعیین شاخص های نشاط وسلامتی در میان جامعه بازنشستگان کشوری به گسترش شادابی و امید به زندگی در میان انان کمک خواهدکرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه