English

معاون گردشگری اردبیل مطرح کرد؛

برخورد قانونی با تورهای غیرمجاز گردشگری در اردبیل

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: در راستای برخورد با تورهای غیرمجاز و توسعه برنامه های گردشگری در سطح استان، تورهای طبیعت گردی در استان اردبیل ساماندهی می شود.

برخورد قانونی با تورهای غیرمجاز گردشگری در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، صغری  فرشی در جلسه ساماندهی دفاتر خدمات گردشگری افزود: در راستای برخورد با تورهای غیرمجاز و توسعه برنامه های گردشگری در سطح استان، تورهای طبیعت گردی در استان اردبیل ساماندهی می شود.

وی افزود: ساماندهی دفاتر خدمات مسافرتی و دفاتر و ارایه برنامه های عملیاتی در خصوص تورهای طبیعت گردی و تورهای خارجی و داخلی از مهم ترین برنامه ها و اهداف معاونت گردشگری استان است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان داشت: آژانس ها و دفاتر گردشگری نباید خارج از قانون و ضوابط فعالیت داشته باشند.

فرشی تاکید کرد: ابهام زدایی و تعریف ضوابط و دستورالعمل برای اجرایی کردن این تورها و برخورد قانونی با تورهای غیرمجاز از جمله برنامه های ما در سال جاری است.

وی بیان داشت: اطلاع رسانی در خصوص تورهای غیرمجاز و همچنین برنامه های حمایتی از تمامی دفاتر خدمات گردشگری نیز از جمله اقدامات اداره کل در این خصوص خواهد بود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به اینکه تورهای طبیعت گردی به منظور افزایش شور و نشاط اجتماعی برگزار می شود، افزود: افزایش نظارت بر نحوه عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری  و همچنین رعایت موازین اخلاقی، اسلامی و قانونی از جمله برنامه های ما در این زمینه است.

فرشی عنوان کرد: در این رابطه با هماهنگی دستگاه محترم قضایی و مجموعه نیروی انتظامی برای سالم سازی و فعالیت در حوزه برگزاری تورهای طبیعت گردی تا یک ماه آینده نسبت به ساماندهی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری نیز اقدامات لازم به عمل خواهد آمد.

وی اضافه کرد: در هفته آتی نشست هماهنگی با حضور مدیران عامل و نیز مدیران فنی و دفاتر خدمات مسافرت گردشگری و نیز راهنمایان گردشگری فعال در این حوزه به همراه مدیران دستگاه های دخیل در این موضوع از جمله معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل، اداره کل ورزش و جوانان، مجموعه نیروی انتظامی، دستگاه قضایی برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه