English

تخریب برخی ساخت و سازهای غیرمجاز در بستر و حریم رودخانه زاینده رود

شماری از ساخت و سازهای غیرمجاز احداث شده در بستر و حریم رودخانه زاینده رود در منطقه چم تقی باغبهادران با حکم قضایی تخریب شد.

تخریب برخی ساخت و سازهای غیرمجاز در بستر و حریم رودخانه زاینده رود

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، هفت مورد ساخت آلاچیق، محوطه سازی، حصار کشی، احداث پل، درخت کاری در بسترفعال و تصرف حریم رودخانه و نهرعمومی واقع در باغبهادران منطقه چم تقی تخریب و آزادسازی شد.

این هفت متصرف و متخلف با توجه به اخطارهای مکرر به منظور آزادسازی و رفع تصرف و اعاده به وضع سابق هیچ اقدامی انجام ندادند و براساس شکایت تبصره 4 قانون دو توزیع عادلانه آب و درخواست های مکرر کشاورزان برای آزادسازی و مزاحمت این ویلاها و تصرفات در منطقه به دادگاه ارائه شد.

همچنین احکام مربوط به خلع ید اخذ و پس از هماهنگی با یگان انتظامی و یگان عملیات اجرایی شرکت آب منطقه ای نسبت به اجرای حکم و قلع و قمع کامل محوطه سازی ویلا ها و تصرفات اقدام شد.

شهر باغبهادران از توابع شهرستان لنجان با دارا بودن نزدیک به 10 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.

این خطه به سبب همجواری با زاینده رود ، وجود باغ های میوه و روستاهای واقع در امتداد کرانه های ا رودخانه یکی از نقاط گردشگری طبیعی استان اصفهان به شمار می رود.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه