English

معاون عمرانی استاندار لرستان:

تاکنون ۶ میلیارد تومان به خسارت دیدگان سیل لرستان پرداخت شده است

معاون عمرانی استاندار لرستان، گفت: تاکنون به منظور جبران بخشی از خسارت های سیل، 6 میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض به سیل زدگان لرستان پرداخت شده است.

تاکنون 6 میلیارد تومان به خسارت دیدگان سیل لرستان پرداخت شده است

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، احمد مرادپور معاون عمرانی استاندار لرستان، گفت: تاکنون 6 میلیارد تومان به خسارت دیدگان سیل لرستان پرداخت شده است

معاون استاندار لرستان، تصریح کرد: واحدهای شهری و روستایی که دچار خسارت کلی شده اند 150 میلیون ریال تسهیلات و 50 میلیون ریال کمک بلاعوض دریافت می کنند.

مرادپور، افزود: همچنین 100 میلیون ریال وام و 30 میلیون ریال کمک بلاعوض برای جبران خسارت های جزئی به سیل زدگان لرستان پرداخت می شود.

واحدهای شهری، 50 میلیون تومان تسهیلات و 12 میلیون تومان کمک بلاعوض دریافت می کنند

او ادامه داد: واحدهای احداثی شهری 500 میلیون ریال تسهیلات و 120 میلیون ریال کمک بلاعوض دریافت می کنند که این مبالغ برای احداث واحدهای روستایی به ترتیب 400 و 100 میلیون ریال است.

وی تاکید کرد: تسهیلات چهار هزار و 500 واحد سیل زده ابلاغ شده و مشکلی برای پرداخت این مبالغ به افرادی که تشکیل پرونده داده اند وجود ندارد.

60 درصد معابر پلدختر پاکسازی شده است

احمد مرادپور همچنین با اشاره به اینکه 60 درصد معابر و خیابان های شهر سیل زده پلدختر پاکسازی و شستشو شده، گفت: شبکه های فاضلاب پس از فروکش کردن سیلاب بازگشایی شده و اکنون تنها 700 متر از یک شبکه هزار و 700 متری باقی مانده که در حال انجام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه