English

آیت الله میرعمادی خطاب به رئیس جمهور:

انتظار نداریم در لرستان کارخانه ایجاد کنید/ دولت زمینه مشارکت مردم در ایجاد اشتغال را فراهم کند

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد خطاب به رئیس جمهور، گفت: دولت شاخص های لرستان را نه به حد اعلاء، که به میانگین کشوری نزدیک کند.

انتظار نداریم در لرستان کارخانه ایجاد کنید/ دولت زمینه مشارکت مردم در ایجاد اشتغال را فراهم کند

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور اسلامی ایران که به منظور بازدید از مناطق سیل زده به این استان سفر کرده است، گفت: انتظار نداریم که در لرستان کارخانه ایجاد کنید اما مردم انتظار دارند که دولت زمینه مشارکت مردم در ایجاد اشتغال را فراهم کند.

سید احمد میرعمادی که در جلسه ستاد مدیریت بحران لرستان سخن می گفت: افزود: استان لرستان در بسیاری از شاخص ها از مقیاس کشوری پائین تر است، لذا انتظار می رود دولت در خصوص ارتقای شاخص ها، همت کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان، ادامه داد: با توجه به سیل لرستان و مشکلات کشور و استان، انتظار ما این نیست که شاخص ها به حد عالی ارتقا یابد بلکه خواهان آنیم تا به میانگین کشوری نزدیک شود.

میرعمادی، تاکید کرد: شرایط اقتصادی کشور قابل درک است و انتظار ساخت کارخانه نداریم اما، دولت می تواند شرایطی را فراهم کند تا زمینه مشارکت مردم در ایجاد اشتغال مهیا شود.

امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: برخی سیل زدگان لرستان در تماس با ما می گویند به رئیس جمهور و دولتمردان بگویید ما لوازم و ملزومات نمی خواهیم، حداقل برای رفع بیکاری فرزندان ما چاره جویی کنید. لذا من از جانب مردم از شما می خواهم در این خصوص چاره اندیشی کرده و اقدام عملی صورت دهید.

گفتنی است ساعاتی پیش، حسن روحانی رئیس جمهور اسلامی ایران به منظور بازدید از مناطق سیل زده لرستان، وارد خرم آباد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه