English

رئیس مجمع نمایندگان مازندران:

وزیر نیرو نسبت به انتقال آب دریا نظر مثبت ندارد

رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران گفت: وزیر نیرو نسبت به انتقال آب دریا نظر مثبت ندارد تمام انجمن‌های محیط زیستی کشور نگران اجرای طرح انتقال آب دریای خزر به سمنان هستند.

وزیر نیرو نسبت به انتقال آب دریا نظر مثبت ندارد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، علی اسماعیلی در نشست با رسانه ها اظهار داشت: اجرای طرح انتقال آب دریای خزر به سمنان فاقد پیوست های مربوط به اقتصادی و زیست محیطی است.

وی ادامه داد: طرح انتقال آب دریای خزر به سمنان یک طرح هزینه بر و بالغ بر 15 هزار میلیارد تومان هزینه دارد اما این طرح با 5 میلیارد تومان تصویب رسید و اجرای آن را با ابهامات زیادی روبرو می کند.

اسماعیلی بیان داشت: مجمع نمایندگان استانهای شمالی به شدت مخالف اجرای این طرح بوده و بارها و بارها این موضوع را به دولت انتقال داده اند.

وی گفت: طرح انتقال آب دریای خزر به سمنان از گذشته نیز مطرح بوده است اما با سفر آقای روحانی به سمنان و وعده ایشان بابت اجرای این طرح نگرانیهایی را در میان مردم شمال و دوستداران محیط زیست ایجاد کرد.

اسماعیلی بیان داشت: وقتی طرح انتقال آب توسط دولت در بودجه 98 آورده شد و به مجلس آمد  متأسفانه در کمیسیون تلفیق با آنکه چهار نماینده استان عضو این کمیسیون هستند، نتوانستیم در زمینه عدم انتقال آب دریای خزر توفیق داشته باشیم و در صحن مجلس نیز تلاش‌های زیادی برای حذف موضوع انتقال خزر در لایحه بودجه شده است که نتیجه نداد هرچند اجرای این طرح مشکلات اساسی در پی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه