English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در سلسله دیدارهایی با هنرمندان:

اداره کل فرهنگ و ارشاد چتر حمایتی خود را بر سر تمامی حوزه های هنری نگه دارد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در سلسله دیدارهایی با هنرمندان فارس، تأکید کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد باید چتر حمایتی خود را بر سر تمامی حوزه های هنری نگه دارد.

اداره کل فرهنگ و ارشاد چتر حمایتی خود را بر سر تمامی حوزه های هنری نگه دارد

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، در سلسله دیدار با هنرمندان پیشکسوت فارس، به دیدار استاد اسماعیل گلشن قربانی نژاد، از اساتید برجسته هنرهای تجسمی فارس رفت و در این دیدار گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد باید چتر حمایتی خود را بر سر تمامی حوزه های هنری نگه دارد.

سهرابی هدف از این دیدارها را علاوه بر دیدار با هنرمندان که خود جای بسی توفیق است، آشنایی با مسایل و مشکلاتی است که اصحاب فرهنگ و هنر با آن مواجه هستند یا انتقادات و پیشنهاداتی که می تواند ما را در پیش برد کارهای مان کمک نماید؛ بیان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس خاطرنشان کرد: انتظارات جامعه از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیش از آن بودجه ای است که در اختیار ما قرار می دهند؛ بلکه انتظارات باید با توجه به میزان بودجه ای که در اختیار ما قرار می دهند باشد.

وی افزود: آثاری که هنرمندان خلق می کنند گاه آن چنان برایشان گرامی است که از فرزندان خود بیشتر آن را دوست دارند؛ همچنین این نکته ضروری است که آن چه هنرمند می بیند و درک می کند، هیچ گاه یک انسان عادی آن را درک نمیکند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه