English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس خبر داد:

خوشنویسان ایران در شهر صدرا گرد هم می آیند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: گردهمایی خوشنویسان ایران در اردیبهشت ماه سال آینده در شهر صدرا برگزار می شود.

خوشنویسان ایران در شهر صدرا گرد هم می آیند

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در شست مقدماتی گردهمایی خوشنویسان ایران در شیراز که با حضور نماینده استاندار فارس، معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در شهردار صدرا، رئیس انجمن خوشنویسان فارس و نماینده مجموعه فرهنگی تفریحی سرزمین سبز در دفتر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد گفت: گردهمایی خوشنویسان ایران در اردیبهشت ماه سال آینده در شهر صدرا برگزار می شود.

وی اظهار داشت: این گردهمایی علاوه بر آن که یک رویداد بزرگ هنری و فرهنگی ملی محسوب می شود، باعث خواهد تا از نظر فرهنگی نیز تأثیرگزاری بسیاری بر مردم به ویژه ساکنان شهر صدرا داشته باشد.

سهرابی ادامه داد: بنا داریم تا این گردهمایی ملی را در اردیبهشت ماه سال آینده در شهر صدرا برگزار کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اضافه کرد: سال گذشته شهر صدرا به عنوان شهر خلاق دوستدار کتاب انتخاب شد که برای رسیدن به پایتختی کتاب و یا شهر دوستدار کتاب یکی از شاخص های مهم حضور اصحاب فرهنگ و هنر در هر شهر است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان فارس خاطر نشان کرد: بسیار خوشبختم که اعلام کنم از این پس تلاش داریم تا ماهانه حداقل یک کنسرت و اجرای نمایش را نیز با کمک شهرداری صدرا در این شهر جدید داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه