English

در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره هفت عنوان شد؛

هفتمین جشنواره هفت با رنگ و بوی بین المللی برگزار خواهد شد/تقدیر از خبرگزاری موج به عنوان رسانه حامی هنر

دبیر ششمین جشنواره آموزشگاه سینمایی آزاد هفت گفت: جشنواره هفتم با ایده ها و برنامه های متفاوت تر، با کیفیت و قابل قبول تر و با رنگ و بوی بین المللی برگزار خواهد شد.

هفتمین جشنواره هفت با رنگ و بوی بین المللی برگزار خواهد شد/تقدیر از خبرگزاری موج به عنوان رسانه حامی هنر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از گیلان، علی حلوی دبیر ششمین جشنواره آموزشگاه سینمایی آزاد هفت در مراسم اختتامیه جشنواره مذکور با قدردانی از همه عوامل برگزارکننده جشنواره اظهار کرد: قطعا برگزاری چنین جشنواره هایی با همدلی و همکاری گروهی میسر می شود و خدا را شاکرم که امسال هم این همدلی حاصل شد و جشنواره ششم رقم خورد.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره بزرگترین جشنواره هنرجویی در سطح کشور است، از برگزاری هفتمین جشنواره هفت در سال آینده خبر داد و گفت: جشنواره هفتم با ایده ها و برنامه های متفاوت تر، با کیفیت و قابل قبول تر و با رنگ و بوی بین المللی برگزار خواهد شد.

کارگردان و تهیه کننده صدا و سیمای مرکز گیلان با انتقاد از فرافکنی برخی افراد ناآشنا با دنیای هنر خاطرنشان کرد: من و همه اساتیدی که در آموزشگاه وظیفه آموزش هنرجویان را به عهده داریم تلاش ما شناسایی افراد با استعداد و هدایت و آموزش آنها با در نظر گرفتن علاقه مندی در حوزه های مختلف هنری است.

جشنواره هفت1

حلوی با ابراز تاسف از اینکه در این راستا با برخی بی مهری ها هم مواجه هستیم تصریح کرد: به زعم برخی افراد این آموزش ها تاثیرگذار نیست در صورتی که در شش دوره برگزاری جشنواره شاهد درخشش هنرجویان در حوزه های کودک، ساخت فیلم کوتاه، دوبله، نمایش نامه خوانی، اتودهای تصویری، کمدی و دیگر حوزه های هنری بودیم.

وی با تاکید بر اینکه مسیر موفقیت در هنر باید با تلاش و پشتکار و حوصله همراه باشد افزود: بدون شک افرادی که در حوزه هنر فعالیت می کنند باید بدانند که مسیر هنر مسیر دشوار اما شیرینی است.

مدیر آموزشگاه آزاد سینمایی هفت یاد آور شد: آثار ارائه شده توسط هنرجویان در این جشنواره در سطح خیلی خوب بود اما در برخی رشته ها انتظار تولید آثار فاخر تر می رود.

راه اندازی واحد دوبله هفت در گیلان/ دوبله فیلم سینمایی شیرشاه توسط دوبلورهای گیلانی در اینده نزدیک

حسین توسلی گوینده رادیو گیلان و از اساتید دوبله از راه اندازی واحد دوبله هفت در گیلان خبر داد و گفت: فیلم سینمایی شیرشاه بعد از اکران در امریکا با همکاری هنرجویان رشته دوبله آموزشگاه هفت در گیلان دوبله و ارائه می شود.

جشنواره هفت2

وی از راه اندازی بخش دوبله گیلکی در گیلان خبر داد و افزود: یکی از خواسته های ما از رسانه ملی این است که زبان گیلکی را وسیله ای برای صرفا خندیدن قرار ندهند زیرا گیلکی زبان مفاخر گیلان است.

به گزارش موج،  جشنواره ششم آموزشگاه آزاد سینمایی هفت با معرفی و تجلیل از برترین ها در بخش های مختلف هنری به کار خود پایان داد.

 سرپرستی خبرگزاری موج در گیلان نیز در جشنواره مذکور به عنوان رسانه حامی هنر مورد تقدیر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه