English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

راه اندازی سامانه فوریت های گردشگران خارجی در ۱۱۰ اصفهان

فرمانده انتظامی استان از راه اندازی سامانه فوریت های گردشگران خارجی به منظور پاسخگویی 24 ساعته به نیازهای آنها در مرکز فوریت های پلیسی 110این فرماندهی خبر داد.

راه اندازی سامانه فوریت های گردشگران خارجی در 110 اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سردارمهدی معصوم بیگی گفت: استان اصفهان به دلیل جاذبه های خاصی که دارد همواره به عنوان یکی از گردشگر پذیرترین استان های کشور به شمار می آید و این شهر تاریخی نیز همه ساله میزبان تعداد زیادی از گردشگران خارجی از اقصی نقاط جهان است.

وی امنیت را یکی از مؤلفه های توسعه صنعت گردشگری در کشور عنوان کرد و افزود: در همین راستا پلیس اصفهان در پائیز سال 1389 به طور رسمی نخستین ایستگاه پلیس گردشگری را به منظور پاسخگویی به نیازهای گردشگران خارجی در میدان حضرت امام خمینی(ره) شهر اصفهان که به نوعی مرکز اماکن گردشگری استان نیز به شمار می آید، راه اندازی کرد و از آن زمان تاکنون به 8 هزار گردشگر خارجی ارائه خدمات صورت گرفته و در سریع ترین زمان به درخواست ها و نیازهای آنها پاسخ داده شده است.

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه در این ایستگاه از نیروهای مسلط به زبان های انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی، روسی، فرانسوی، کره ای و چینی استفاده می شود، گفت: این نکته که پلیس ایران قادر به صحبت با زبان های خارجی است برای گردشکران بسیار شگفت آور بوده و از اینکه به سرعت به درخواست آنها رسیدگی می شود، متعجب می شوند.

وی در ادامه از راه اندازی سامانه فوریت های گردشگران خارجی در مرکز فوریت های پلیسی 110 خبر داد و اظهار داشت: از آنجا که پلیس هر کشوری برای خود یک شماره سه رقمی دارد و این شماره برای گردشگران خارجی نیز مشخص است به همین دلیل سامانه ای را برای پاسخگویی به تماس گردشگران خارجی در مرکز فوریت های پلیسی 110 طراحی کردیم.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در این سامانه از اپراتورهای مسلط به زبان های خارجی استفاده می شود و هر زمان از شبانه روز اگر گردشگری با شماره تلفن 110 تماس برقرار کرد بلافاصله به اپراتور این سامانه متصل و نسبت به پاسخگویی به نیازها و درخواست های آنان اقدام خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه نوع برخورد با گردشگران خارجی، دیدگاه آنان نسبت به پلیس ایران را تغییر داده، افزود: تمام تلاش ما این است که بتوانیم چهره یک پلیس مهربان، خوش رفتار و مهمان نواز را برای توریست های خارجی به نمایش بگذاریم و با به جا گذاشتن خاطره ای خوش از سفر به کشور زمینه سفر مجدد آنها و دیگر گردشگران را فراهم کنیم و با این رویکرد امیدواریم بتوانیم به رونق اقتصاد و صنعت گردشگری کشور کمک کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه