English

نماینده مردم لنگرود در مجلس دهم شورای اسلامی:

مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم مانع توسعه صنعت گردشگری است

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت گردشگری درشمال کشور گفت: مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم به نوعی مانع توسعه صنعت گردشگری شده است.

مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم مانع توسعه صنعت گردشگری  است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان،  مهرداد بائوج لاهوتی افزود: بر طبق شنیده‌ها مقرر است که سازمان میراث فرهنگی و گردشگری  برای بهره مندی افراد خاص از خدمات حوزه گردشگری اقداماتی را انجام دهند تا  این افراد نیز بتوانند از مزایایی گردشگری بهره ببرند  واین در حالی است که اخیرا سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با بانک توسعه گردشگری  تفاهنامه ای را نیز در این خصوص امضا کرده اند.

آژانس‌های گردشگری جاذبه های گردشگری ایران را ترسیم و تبلیغ کنند

وی ادامه داد: آژانس‌های گردشگری در مرحله اول  می‌بایست جاذبه های گردشگری کشورمان را ترسیم و تبلیغ کنند نه اینکه  در  گام نخست به دنبال ترسیم جاذبه های گردشگری کشورهای خارجی باشند و از  همین رو ما در زمینه جاذبه‌های گردشگری جز کشورهای برتر جهان هستیم بنابراین می بایست با تبلیغات رسانه‌ای وسیع و کاربردی جاذبه‌های گردشگری کشورمان را به گردشگران معرفی کنیم.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بهترین زمان برای سفر به ایران برای گردشگران خارجی هم اکنون است زیرا با افزایش نرخ ارز خدمات گردشگری برای خارجی ها بسیار ارزان تمام می‌شود.

وضعیت اقتصادی مردم مانع رونق گردشگری است

  عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس  با بیان اینکه  وضعیت اقتصادی مردم مانع رونق گردشگری است، گفت:  افزایش 5 برابری توریست تا افق 1404 بر طبق قانون الزامی است و این درحالی است که در برخی کشورها بن های  گردشکری برای سفر افراد خاص  و  توامند اختصاص  می‌دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی