English

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس؛

من نابودتان می‌کنم/مگر خواب نمایندگی مجلس را ببینید

نماینده ی مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: من اما به کوری چشم دشمنان در میناب کاندیدا خواهم شد و دشمنان بدانند که اگر من نماینده نشوم، نمی‌گذارم آن‌ها حتی خواب نمایندگی را ببینید.

من نابودتان می‌کنم/مگر خواب نمایندگی مجلس را ببینید

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان،  «سید مصطفی ذوالقدر» در جلسه‌ی تودیع و معارفه فرماندار میناب ضمن تقدیر و تشکر از «نخعی» فرماندار سابق این شهرستان گفت: تلاش‌های آقای «احمدی» نیز در فرمانداری جاسک بر کسی پوشیده نیست و امیدواریم که ایشان در میناب نیز موفق باشند.

وی از فرماندار جدید میناب خواست تا جلسه شورای اداری این شهرستان را به‌صورت مرتب برگزار و با مدیرانی که کم‌کاری می‌کنند به‌شدت برخورد کند.

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: گفته‌اند که ذوالقدر با شهردار میناب مخالف است این در صورتی است که خود من پیگیر حکم انتصاب او بوده‌ام.

ذوالقدر با اشاره به تهمت‌هایی که برخی افراد به خانواده‌اش وارد می‌کنند، تصریح کرد: می‌گویند پسر ذوالقدر میلیاردها پول دزدیده، به ولله دروغ می‌گویند، خدا می‌داند که او حتی پول توی جیبی‌اش را از من می‌گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه سه روز پیش بنده با بیشترین رأی به‌عنوان نماینده بین‌المجالس انتخاب‌شده‌ام تصریح کرد: ای کسانی که 500 میلیون از شهرداری دزدی کردید و عوارض ندادید؛ خجالت نمی‌کشید تهمت ناروا می‌زنید؟ من نابودتان می‌کنم.

این نماینده‌ی مجلس در ادامه با اشاره به اینکه مردم بندرعباس بارها اصرار کرده‌اند که در آن حوزه کاندید مجلس شورای اسلامی شود تأکید کرد: من اما به کوری چشم دشمنان در میناب کاندید خواهم شد و دشمنان بدانند که اگر من نماینده نشوم، نمی‌گذارم آن‌ها حتی خواب نمایندگی را ببینید.

نماینده ی مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از مسئولان اداره‌ای در میناب میلیاردها پول بیت‌المال را به جیب زده است، حالا می‌خواهند من ساکت بنشینم. آیا این کار بدی است که تلاش کرده‌ام تا دست او از آن اداره کوتاه شود؟

ذوالقدر در پایان بابیان اینکه عده‌ای غارتگر به جان میناب افتاده بودند و بنده جلوشان را گرفتم، گفت: دور بعدی در انتخابات مجلس کاندیدا خواهم شد و اگر هم نشدم نمی‌گذارم بازیچه دست این افراد باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه