English

ماموریت مهم فرمانداران در هرمزگان؛

احیای واحدهای تولیدی در سطح شهرستان‌ها است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: ماموریت مهم فرمانداران در سطح شهرستان های استان پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی برای جلوگیری از هدر رفت بیت المال و ایجاد اشتغال مناسب است.

احیای واحدهای تولیدی در سطح شهرستان‌ها است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «ایرج حیدری» در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان با اشاره به اهمیت احیای واحد های تولیدی استان، عنوان کرد: حرکت بسیار خوبی در سطح استان با همکاری دستگاه های  اجرایی و مدیران عامل  بانک های استان برای احیای واحد های تولیدی  در حال انجام است که تداوم این روند با سرعت هر چه بیشتر ضروری است.

وی با تاکید بر حرکت فعالانه تر فرمانداران شهرستان های تابعه استان برای احیای واحد های تولیدی، خاطرنشان کرد: تمامی فرمانداران شهرستان های تابعه استان  به عنوان نمایندگان عالی دولت در شهرستان ها و رئیس کارگروه رفع موانع تولید به همراه دبیران کارگروه برای احیای واحد های تولیدی ماموریت مهم پیگیری مشکلات این واحد ها را بر عهده دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: کارگروه های شهرستانی به ریاست فرمانداران همانند کارگروه استانی برای احیای واحد های تولیدی فعالانه وارد عمل شوند تا واحد های تولیدی غیر فعال در سطح شهرستان ها به چرخه تولید بازگردند.

وی گفت: از فرماندار  شهرستان بندرعباس انتظار است مجدانه موضوع احیای واحد های تولیدی غیرفعال و واحد های تولیدی که در مرکز استان در تملک بانک ها هست را پیگیری نماید.

وی گفت: واحد های تولیدی که هم اکنون غیر فعال هستند و یا در تملک بانک ها هستند با صرف هزینه های سنگین ایجاد گردیده اند  و ضروری است  برای جلوگیری از هدر رفت بیت المال و ایجاد اشتغال تمام توان خود را برای احیای مجدد آنها بکار بگیریم.

حیدری  با اشاره به تلاش های صورت پذیرفته برای احیای واحدهای تولیدی استان ، خاطرنشان کرد: به زودی کارخانه روغن نباتی حیات به عنوان یکی از واحد های مهم تولیدی استان با اشتغال زایی مناسب به چرخه تولیدی  استان باز خواهد گشت.

حیدری خاطرنشان کرد: تامین خوراک  این کارخانه برای اینکه در روند چرخه تولیدی دچار مشکل نگردد بسیار مهم است و لازم است که جهاد کشاورزی به صورت ویژه این موضوع را دنبال نماید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی